Helt til den går litt ned igjen…
Forumet her er jo magisk. Gud bedre hvor gode vi er på å skape samme sus og dus som tidligere. 18 er jo himmelhøyt >_>
Ja, Pareto nostalgisk🙄
Ja, jeg vet ikke hvor mange ganger det samme mønsteret må gjenta seg før folk begynner å skjønne tegninga her. Selg i euforien, ikke bare sitt og se på at alle er så glade. Og kjøp tilbake midt i elendigheten. Gjentar du det så tjener du mye mer enn når du bare sitter og ser på at alle andre gjør det.
Nå dippes det litt!
Hvis ikke ned, opp. Hvis ikke opp, ned. Sidelengs konsolidering? Hva faen er galt?
Er det virkelig noen som fortsatt ikke har skjønt at Funcom-kursen kan gå litt opp, og så litt ned?
Vi som ikke banker ut og inn med hele beholdning på ukesbasis synes det er en interessant betraktning at trenden er positiv til tross for at såpass mange hopper av. Forklaringen er interesse fra fond, mindre float mv.
Dét er noe “nytt”. At Funcom er litt volatil, og at man tjener mest på å treffe samtlige bølger…vel, det er ikke nytt - det er i beste fall et (uinteressant) retorisk poeng som gjelder for alle aksjer på alle børser, siden sistnevnte ble oppfunnet.
Er dette eliteklubben?
Jeg skjønner ikke hva folk griner for.
kursen falt tilbake til 17,5… på godt volum.
Ingen panikk, kun masse omsetning.
Dette er jo det vi alle ønsker.
Det er da topp stemning her!
Men når noen kommer med den revolusjerende betraktningen:
Du tjener mer penger ved å kjøpe billig og selge dyrt.
Så er det jo litt fristende å bemerke at:
Joda, det stemmer. Det sagt, så er trenden er opp, noe som er nytt siden nyttår. Det er interessant så fremt man ikke går helt ut og inn, ofte.
Nå stiger den litt!
Der sank den litt igjen.
Og sånn går no dagan!
Dette forumet har ødelagt meg litt
SA BRURA!
Klassisk baggerhaus med påfølgende dump her nå.
Dette er faktisk litt spennende. Kommer skrellen jeg har ventet på
Av ren interesse:
Hva mener du? Her på TI har det vært dørgende stille. HO er dødt. Kursen har bare krabbet litt oppover, noe som har resultert i litt forundring her og der - “oi, hvorfor stiger den - den faller jo alltid tilbake i dødperioder uten triggere”.
Den kjenner vi jo til. Dagens mønster tilsier at kursen slutter ~5% i rødt.
Spørgsmålet er, hvor mange der mister aktier på SL.
Selv om det nok er de færreste, der sætter SL på Funcom, kva den til tider daglige volatilitet, så skal der bok være en del der ryger på dette