Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Tarderpotten røk igjen, 18,01 :smile: Mallorca betalt på den traden :partying_face:

Edit:

Røk 15k til ut :man_shrugging:

6 Likes

Snart helt ute igjen selv.

1 Like

Dere ass… hvorfor si nei takk til penger!? :wink:

Men seriøst, lite motstand oppover. Kommer det dumping så går det nedover selvsagt men potensialet opp er nærmest ubegrenset.

Gjør jo ikke det. Sier selvfølgelig ja takk til penger. Selger på blå dager, kjøper på røde. :sunglasses:

3 Likes

Som onns sier, sier jo ikke nei? Har jo bare lært på godt og vondt de fire årene jeg har vært i aksjen at den svinger, og er ikke før seint ifjor/i år at jeg har begynt og bruke det selv.

Sier ikke nei til 50k i måneden bare på å hoppe litt inn/ut :pray:

2 Likes

#soon

Nettopp. Husker selv hvor frusterende det er å sitte og se på at den over tid stiger med 20%, og så kryper den ned på minus igjen, og man er tilbake ved start.

3 Likes

Ja man kan jo takke faen at vi står og stampe i samme skiten
Og så er det om å gjøre å forkynne dette til alle andre slik at flere kan selge og så kjøper man billig lenger nede.

1 Like

Det er ikke de som selger på 18,15 som gjør at kursen holder seg nede, men de som har solgt på 15-16-17. @onns og @iHHelg er jo de som kjøper der nede. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Aksjen er opp ~50% i år

Hva vet du om de som solgte på 15-16-17? Vet at flere av de også kjøpte seg inn igjen.

Kan du forklare meg hvordan de gjør for å holde kursen nede?

Vel, jeg var en av dem som solgte 50% av beholdningen min mellom 15 og 17 kr og holdt kursen nede. Er nok en god del av oss. :stuck_out_tongue:

Nå har vi foreløpig et brudd på 17,80-18 kr som har vært motstand ved 4 tidligere handledager.

Dersom jeg solgte i dag på 17,90-18,00 ville jeg være klar til å kjøpe igjen på 18.20 i morgen ved etablert brudd.

Personlig selger jeg ikke nå, men heller på veg ned igjen dersom dette blir et falskt brudd.
Eller vent nå litt, CU er bare én måned unna, så tror jeg bare venter…

image

8 Likes

Nå vet jo ingen av oss hvor stor % del det utgjorde av omsetningen. Samtidig har jo bla CNT kjøpt seg opp. Så jeg velger og ikke legge særlig vekt på det.

For egen del har jeg kjøpt litt i dag. Slik jeg leser chartet skal vi videre opp, Men i dette papiret kan en jo aldri være helt trygg.

Kommentaren min var mer rettet mot @Slappenfjert som ikke syntes noe særlig om de som solgte i dag. Jeg synes også det ser interessant ut teknisk i dag. :slight_smile:

2 Likes

Greit det, Christian. Følte meg ikke på noen måte truffet :slightly_smiling_face:

Var bare nysgjerrig på at du mente de/dere som solgte der nede, bidro til å holde kursen nede :slightly_smiling_face:

1 Like

Alle kjøp har et tilsvarende salg.

det eneste som betyr noe er hva kjøper er villig til å betale for og hva selger er villig til å selge for?

Edit * på 18 kr er vi vel på redeye sin fair value.

Tenker jeg venter til vi er godt oppe i over valued før jeg selger meg helt ut ja.

1 Like

https://www.redeye.se/company/funcom

Basecase er 19,5.

basecase

6 Likes

Da er det jo bare å lene seg tilbake i stolen igjen :slight_smile:
Undervalued!

3 Likes

hegnarwin

4 Likes