Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Funcom har steget 4.87% i år vs osebx 4.99

1 Like

Stemmer - dårligere gaming og tech for øvrig, men nesten like mye som OSEBX, da :sunglasses:

Hvordan gikk det med Funcom vs. OSEBX i ukene før nyttår?

Edit:

Skal Funcom alltid gå mange faktorer dårligere enn indeks når makro er sur, men ikke en gang følge indekser når de er på vei oppover blir det jo ikke særlig morsomt.

Hyggelig å se deg tilbake og mer aktiv igjen @holmes

12 Likes

Kurs rundt Roburs står sterkt både teknisk og ikke minst fundamentalt, dipper under blir kortvarige og etterhvert historie, det er litt synspunkt, og jeg som flere handler deretter

1 Like

tørr å påstå at @holmes nok får en av de beste comeback kursene han kunne håpet på.

4 Likes

ASP som köper igen?

All in😀.

Girer mellom 11 og 12. Fikk lite sist gang… ble for grådig.

Ble kanskje for grådig denne gangen og😂

1 Like

Vad är det jag hör. Du all in FC. Detta måste vara tidernas köpläge :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Får bare holde igjen nå til Q4 å se hvordan det slår ut! :grinning:

1 Like

ASP pumpar

1 Like

image https://media.giphy.com/media/lXiRy0RCPLMQSVqx2/giphy.gif

Kan hende ny bunn er satt for en stund, men det umulig å spå.

I alle tilfelle må jeg si børsene gjør det imponerende godt over dammen, shutdown og alt annet tatt i betraktning. NDX, S&P og DOW er mer eller mindre ute av korreksjonsterritorium.

Kan love godt for resten av vinteren og våren :sunny:

9 Likes

Tror ikke noen postet denne, eller? Uansett, dette lover bra for framtiden.
image

20 Likes

Mistenker litt at Rui tenker litt på en gang å starte et eget spillselskap i Portugal på lang sikt og da må han sakte men sikkert bygge opp miljøet der borte.

Du tenker at han vil flytte hjem? ikke umulig, men han har vel Norsk kone?

han kan ju styra Funcom från Portugal nu om han vill flytta hem då de har majoritetsinnehav i ZPX.

Den skjønte jeg ikke helt, rui kommer nok til å bli i Funcom

Tror han trives helt greit i Norge

De tror jag med att han gör. Bara menade att han behöver inte lämna FC om han skulle vilja flytta till portugal

1 Like

På lang sikt. Han nevnte noe i de banene i et intervju for en stund siden.

1 Like