Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Nei, kan seff ikke stemme at CE gjør det bra… selg alt dere har på bid! Nå!

Ellers kjennes det rimelig greit å ligge ved siden av Apex på en toppliste!!

:money_mouth_face:

4 Likes

Jeg har ikke solgt men spør jo om en slik økning kan stemme. CE har samme økningen som apex som totalt ligger milevis foran

4 Likes

Bare husk at det var gratis, så er bare en brøkdel salg inni der. Pengene kommer nok gjerne fra dlcene da, samt større kundebase til neste dlc :slight_smile:

2 Likes

Dette stemmer ganske greit med manuell telling av spillere på godt over 30k på de synlige serverne, og ikke inkludert single-player.

Ja, og det er fordi CE ble f2p på PS+ akkurat denne perioden.

Vi visste det var en stor suksess på PS4, men dette er jo enormt. Man kan virkelig undres hvordan Funcom kompenseres av Sony (fast sum + per nedlasting, per nedlasting og/eller andre modeller).

2 Likes

Som @iHHelg nevner så er nok en brøkdel av dette virkelige salg men det klinger i mynt når disse skal ha seg DLC senere. Fortsetter Funcom å pøse ut disse så kan dette bli flotte kvartalsresultat fremover og meglerhusene for alvor må komme med noen nye analyser
Kursen er Like frustrende nå som når aksjen ble shorta ned fra 3 til 2 kroner i 2017.

2 Likes

Hovedinntekten kommer nok fra avtalen som ble gjort med Sony (som vi ikke kjenner detaljene i), dernest får man et heftig mersalg av full-versjonen og DLCs.

Forventer mer informasjon rundt dette med Q1-fremleggelsen.

4 Likes

Sette på kaffen dum di dum…Logge på…dum di dum…lese litt på TI…dumdi dum…litt ny info som gir indikasjoner på gode PS4 spillertall på CE fra @h3nk1…dum di…
Faen kan jo ikke selge i dag heller jo…:joy:

4 Likes

4 Likes

I rødt😒 Og kanskje videre fall, når USA åpner ned om en time…

Bla bla bla makro… det er fortsatt et mysterie den lav kjøpsinteressen i Funcom.

Edit: Men skaper gode kjøpsmuligheter da! :slight_smile:

1 Like

Noen som absolutt skal ut og er pissredde for makro :see_no_evil:

Gikk jo til 11,55 sist…

Jeg tror de fyrene der taper så det synger i sin trading i funcom. Hver gang jeg leser om at folk har satt stop loss her og der så gnir jeg meg i øynene.

2 Likes

Folk selger fordi Makro, samtidig laster spenske hvaler opp aksjer.

Ikke lett å være Makroredd.

Det lureste du kan gjøre er jo å skrive her hvor stop lossen din står.

Hva! mener du at jeg ikek bør si at stopplossen min står på 16,51!

2 Likes

Rally i Starbreeze om ikke annet - konkursboet som er verdt ~1/4 av Funcom :upside_down_face:

1 Like

Fantastisk tidspunkt å ha release da, enda godt det er en fis av ett spill :joy: ser på listene at spill selges på tross av makro :see_no_evil:

image

Er det nå jeg skal selge?

1 Like

Komma er plassert feil :slightly_smiling_face:

2 Likes