Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Vi får håpe det er på riktig sted om et par år :crazy_face:

1 Like

Er det jeg som misforstår her, eller er spillet gratis ut uka?

Var gratis å spille i helga, tilbudet varer ut uka.

Mye PTSD i aksjen etter høsten 2018. Har forståelse for at det er lett å miste perspektiv på hvor bra det går med selskapet og hvordan sammenlignbare selskaper verdsettes.

Når selv ikke flere topp-plasseringer blant verdens mestselgende spill og/eller 2+ nye millioner spillere på PS4 påvirker kursen i et spillselskap whatsoever, vel, da er det tungt.

Det burde egentlig ikke være mulig.

Sånn blir det etter ~3 år med kurskjøring frakoblet fundamental utvikling, og helst i motsatt vei av positivt sentiment :sheep: :sheep: :sheep:

13 Likes
3 Likes

Ja. Slik har jeg også forstått det. Men står det ikke: Play for free untill 20 May?

Aas frikjent for innsidehandel og betinget fengsel i en knapp måned. ja ja. Han slapp unna med skrekken.

3 Likes
3 Likes

Aaaah jo! Er det på forsiden, er nok feil da jeg bare kan legge det til handlekurven? Mener det sto tiiil 13 mai på steam siden til Conan tidligere.

1 Like

Ja billig det. Hva var det som lå under det han ble dømt for, markedsmanipulasjon?

Tenkte siden flere sammenliger rust med CE kan dete være grett med litt stats der i fra. Dette er ved utangen av 2018.

Kilde: https://facepunch.com/blog/2018

2 Likes

Kan Funcom oppnå det samme innen 2022 tro?

Jeg personlig tror ikke det, men man vet aldri, plutselig har noen lagd en mordhau “lignende” mod som tar helt av.

Ble litt for nervøs og solgte gearing potten min når det tikka nedover. Kjedelig å sitte i minus på den. Bra at vi henta oss inn på slutten!

1 Like

Pengar strömmar in till Funcom… kanske vi tar snart alla 25 första plaster med alla titlar :smiley: som kommer…

2 Likes

Dette kan over tid endre marginene i hele bransjen ganske bra på mobilspill.

Men det er vel tvilsomt at det kan få en effekt for steam?

“Noen” som er i ferd med å vekte seg opp igjen, eller er det andre kunder som er på banen og ser hva som er i vente?

Allways Some Players :slight_smile:

1 Like

Imgur

2 Likes

Funcom er et åpenbart godt og spennende case på nåværende pris. Hvem som kjøper får vi vite om en 2-3 dager :slight_smile:
Men oppgang på høyt volum er jo fint!

4 Likes