Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

21/05-2019 14:00:04: (FUNCOM) Press release: Funcom releases new video for Conan Unconquered

3 Likes
3 Likes

Ikke noe nytt i den videoen som jeg kunne se…

Challenge mode har det vært snakket om før?
Akkurat det er egentlig en kul liten feature.

1 Like

Ja det var ikke noe nytt med C mode

1 Like

For mye part og for lite spill i teaser! :thinking:

Inntekten fra PS Pluss vil nok overaske positivt for mange så det er dette jeg venter på nå.

1 Like

Liker tanken på at streamere (på Twitch og andre steder) kan utfordre seerne sine :ok_hand:

Tror jeg CU vil gjøre det helt alright, samtidig som det har potensial til å ta mange på senga i positiv forstand.

4 Likes

Syns kanskje at gå/løpe animasjonene var litt bedre nå. Mulig innbilning, men syns ikke det så ut som de gikk rundt i sirup lengre.

1 Like

Funcom nå er et enkelt case å forsvare. Om man vil ha høy risiko må man se andre steder. Her er det nok penger i kassa og planer som kommer til å holde det slik. Ser ingen tegn til noe ekstremt positivt eller negativt. Bare grei vekst framover.

2 Likes

Synes det ser ganske likt ut som før jeg (ekstremt korte gameplayklipp da) men er jo godt mulig dette ble spilt inn på samme tid som alt det andre.
Likte Challenge mode (ikke fått med meg det) men ellers var jeg ikke så impoenert over viedoen egentlig. Synes kanskje de har brukt opp disse Petrogutta nå.

2 Likes

Ja det er mulig altså at det er likens. Håper på en lengre video av gameplay.

Men er enig med deg, litt lei av å se de gamertryna hele tida snakke gameplay istedefor å faktisk se gameplay.

2 Likes

Challenge mode med leader board er kanskje akkurat det som skal til for at dette spillet blir en innertier :bow_and_arrow:

Videoen burde ikke vist trynene til utviklerene til fordel for gameplay. Smack på fingrene til de som har redigert teaseren! Hvilke kanal er mest effektiv å gi tilbakemelding til funcom på dette? Vi er for nærmt release til at man skal slurve på dette.

2 Likes

Det er faktisk helt sykt hvor mye slike leaderboards har å si (for meg iallefall). Og det finnes nok av konkurransehungrige mennesker! Mange som sikler av å bare ligge øverst på en random tabell som ikke engang vises til titusenvis eller hundretusenvis av mennesker. Er vel bare den mestringsfølelsen av å ligge øverst som trigger endorfinene til å løpe løpsk.

3 Likes

Hmm, var ikke så mye som lå til salgs - 260k opp til 19.15

https://www.netfonds.no/quotes/poslog.php?paper=FUNCOM.OSE

Nej, der holdes med god grund på aktierne

Helt enig. Leaderboards, Achievements og gjerne noen synlige bannere,stjerner og krimskrams på profilen til spillerne hjelper på konkurranseinstinkt og samlemanien :slight_smile:

1 Like

Husker for en del år tilbake da jeg og en kompis spilte en av coop mapsene til Modern Warfare 2 var det vel, hvor det kommer waves av fiender som blir sterkere og raskere, vi lå ranket som nummer 7 og 8 i verden på den mapen, samme på zombiemap Kino Der Toten, gikk ikke å ta pause i spillet da vi spilte online som var krav for å komme på leaderboards, og vi kunne sitte i 5-6 timer i strekk så vi måtte nesten pisse på flaske. Slike ting trigger gjenspill og ville gjøre det litt bedre og litt bedre.

2 Likes

Ahaha tisse på flaske those were the days.

Frampeik til gamleheimen

2 Likes

Ja, husker godt den mappen! Sykt artig og helt vilt avhengighetskapende…

CU har enorme muligheter med hvordan de kan forme “betalingssystemet” for å ligge på toppen på leaderboardet. League of Legends sender ut fysiske gjenstander som premie for å være inne blant top 200 (?) og varierende ingame premier til de som ligger lavere. Som sags, potensiale her er stort og jeg tror ikke det er mye som skal til for å trigge frem konkurransemenneskene!