Nå mente jeg («på det tidspunktet») i kjølvannet av launch og i fravær av flopp - sikkert noen luringer som ikke liker CU som vil prøve en trade i forkant, som du sier.
Funcom streamer nå og der ble nettopp nevnt at det kommer en kul annoucement i slutten av streamen
Noen som vet om den nye karakteren er basert denne, som ble laget av en spiller?
Den elgen er vel basert på en karakter fra rollespillet.
Lommeelgen?
Tenk å elge seg innpå noen på den måten der! Skamme seg
Blir vel «sell on news» og en ny dump i morgen? Makro ser jo ikke bra ut i det heletatt heller.
23/05-2019 19:00:11: (FUNCOM) Funcom’s First Quarter 2019 Financials
Sell on news kommer typisk når det er stor oppgang i forkant, det er ikke tilfellet denne gangen, derfor blir det motsatt denne gangen, og eventuell realisering ifht CU. Tror jeg.
Høyere revenue enn jeg hadde forventet, 5812 vs 4500, men lavere resultat 110 vs 1000 TUSD.
Må jo medgi at jeg treffer bedre når jeg prøver å regne på resultatet enn når jeg gjetter.
Intangible assets opp fra 24711 til 26996, så en økning på 2285. De skrev samtidig ned 2261, så totale investeringer i perioden var 4546, så rimelig høyt kan man si. Opex+investeringer blir da på 3268+4546=7814.
(Alle tall i TUSD)
Egentlig overrasket over hvor lavt resultatet er. Men meget fornøyd med omsetning .
Er det alle nye ansatte som trekker ned? Har ikke fått lest den ennå
Økte investeringer for 2020 lansering på spill ser jeg.
Kanskje det er mulig å komme seg ut over 17kr imorgen siden det bare en uke til spillslipp.
Ser ikke helt hvorfor kursen skal dundre ned imorgen. Rapporten er bra.
Kanskje noen vil inn igjen og håper på salg.
Om den dundrer ned ser vi 15kr.
17kr var optimistisk .
Virker jo som noen panikksolgte på luremus manøveren igår. Må være litt kjipt å sitte utenfor med den rapporten.
Vi er i en oppovertrend og snart CU release. Vil påstå at det er ekstremsport å leke med kursen nå.
Du kan jo selge på åpning?