Jeg selger alt i morgen…når man ikke leverer mer enn 117% økning i revenue samt at dette nye spillet er utsatt så ble dette nok for meg…
Edit: Hiver på en tulle emoji slik at folk ikke skal misforstå
Jeg selger alt i morgen…når man ikke leverer mer enn 117% økning i revenue samt at dette nye spillet er utsatt så ble dette nok for meg…
Edit: Hiver på en tulle emoji slik at folk ikke skal misforstå
Hegnar med oppdatert bilde også. Fy faen nå ble jeg imponert
Ser at fun leverer bedre rapporteringer. Liker godt private-equity standard rolling 12 months revenue og ebitda margin, gir vekst et bedre bilde. Hadde personlig et lite håp på noe mer informasjon om spillene i 2020, ettersom vi nærmer oss juni. Resultatet er fint, skaper trygghet og stabilitet utenfor lansering!
12 måneder er meget bra opplegg. Strategien dems er jo å få jevnere inntekt og ikke BOOOOOOM! så bleeeh. Er nok lettere å tiltrekke seg gammel og sur kapital på den måten også.
E3 kommer straks. Tipper vi får informasjon om ikke så lenge.
Kan jo tyde på det kommer 4! spill i 2020, 2 publishing og 2 egne… Tror det blir et FINT år.
Skulle egentlig bare mangle, men spesielt visuality for vekst q.o.q! Helt enig med deg, blir et veldig fint år før det smeller.
Litt høyere omsetning enn jeg forventet - fin rapport som bekrefter at cash-flow er på plass også i kvartaler uten spillslipp.
Caset bekreftes ved hver korsvei.
Bortsett fra at makro er bais, er det ikke så mye tvil hvor vi skal de neste 12-18 månedene
Avskrivingene som kom inn litt høyere enn forventet?
Hvordan traff Redeye? Har ikke tid til å finne det ut selv
Avskrivningene var noe høyere ja, men fortsatt relativt lave. Det kommer til å bli relativt høye avskrivninger i 2020 når de kommer med sine to egenutviklede spill.
BTW, at investeringer var relativt høye nå er jo ikke så rart, de finansierer MYZ, CU, MoM , Conan SP og Coop shooter. Å gjøre det på 4546 TUSD er jo imponerende. Det er vel hovedsakelig CE og MYZ som driver opex.
PC dro mye(75%), mye mer dette kvartalet enn FY18 hvor det var ca 50-50%
I 2018, så lanserte de på PS4 som solgte svært bra, men i Q1 2019, så hadde de ikke noen store PS4-stunt. I Q2 2019 derimot, så kjørte de et gigantisk ett, så det blir svært interessant å se hvor det bærer avsted.
Redeye kjørte på med for høy D&A, 2,8 estimert vs 2,1 reelt. I tillegg var revenue for lavt, 5,1 estimert mot 5,8 reelt.
Hadde Funcom vært en næringseiendom ville vi vel sagt verdi på 2 milliarder
Noen som har hva RedEye endret fra? Traff de bedre før justeringen?
De nedjusterede netsales fra 6,8 til 5,1 m
Mon tro hvor mye inntekter man ser fra konsoll i Q2 - real joker. Spennende om de kommenterer PS+ suksessen i det hele tatt.