Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Streamen syns inte på Twitch? Nån som är inne?

https://www.twitch.tv/funcom

De kommenterer iallefall CE suksessen på steam, som hendte etter Q1.

Dök precis upp -tackar :+1:t2::grinning:

Bare sort her også.

Funker her - fine tall (igjen):

bilde

Liker også at de øker investeringer kraftig, men at cash-flow og inntekter dekker disse.

2020 og beyond blir rett og slett kokkos.

13 Likes

Så enig, at de beholder cashbase til tross for økte investeringer viser gooood soliditet, noe man ikke skal undervurdere i et selskap, gjeldsfritt og solid!

1 Like

True that.
Jeg er litt små usikker på hva resten av året vil bringe, kursmessig, men jeg er 100% sikker på at jeg skal ha et seks siffret antall aksjer iløpet av høsten/vinteren. Håper på 150k+, det forutsetter at jeg er flink ut året🤞

Jeg tror vi er ganske mange som har planer om å ha MYE aksjer inn i 2020. Er det nok til oss alle :slightly_smiling_face:

4 Likes

Digger at Rui omtrent bekrefter at de jobber med Dune 2 oppfølger :smiley:

13 Likes

Tror og han ble litt overivrig der:)

hehe ja merket det der…ulikt Rui eller? :stuck_out_tongue:

Han var nesten like bekreftende i Mars når vi var der. Eller som han sier, det som gir mening det g jør vi.

Alle vil ha Dune 2 oppfølger… og nå kan Funcom gjøre nettop det.

12 Likes

Tydelig engasjert ihvertfall! Det er bra, fikk ett nesten et barnlig flir om munnen når han snakket om det

1 Like

Du kan få mine. Da er du 45k på vei i hvert fall. :slightly_smiling_face:

Noen som har en formening om hvor kursen går i morgen? :slight_smile:

Ned
Hvorfor?
Fordi det er funcom.

Neida, fin rapport, likte spesielt godt at cash øker, samtidig som det investeres tungt i fremtiden.

7 Likes

Sånn helt alvorlig så tror jeg det er aksjonærbasen her inne på forumet som klarer å sende kursen ned i morgen hvis den går ned, er jo fascinerende hvordan folk ender og vender her inne.

5 Likes

Min personlige mening er at den skal ned. Dette grunnet makro er helt ræva. Olje ned 5%. VIX opp 17%. Nasdaq ned 2%. Osv. Kan ikke se at Funcom skal være helt skjermet fra makro, selv om den viste evner til det i dag.

4 Likes

Hvis man klarer å se bort ifra øyeblikket i “makroen” om dagen og heller følger med på hva selskapet Funcom utretter ved å følge strategien sin så klarer man å sitte på henda.

Vil du ikke ha aksjer inn i 2020?

Isåfall skjønner jeg lite av hvorfor du har aksjer i dag?

2 Likes