Det er ikke rart at du KarbonadeJens er så negativ, gjør forandring i kostholdet ditt så blir alt mye mer positivt:) inkludert vurderingen av FUNCOM, kom med skikkelig konstruktivt input i stedet for surmuling!!..
Nå sank vel cash med ca 300k$. Så en liten nedgang.
Klarte seg jo greit i dag
Ännu en stark rapport och bättre än mina egna anslag! . Har också planer om att öka innehavet ganska kraftigt… vi kanske blir många om benet!
.
Nu blir det spännande att följa CU-release om en vecka!
Otroligt märkligt måste jag säga; Funcom brukar ju respondera momentant på de flesta negativa trender
MYZ er #20 GTS
Har sagt det før og jeg sier det igjen: Funcom-aksjonærer er sine egne verste fiender.
Her leveres det nok engang kanonresultater og folk pisser omtrent i buksa. Hva er galt med dere?
Føler meg trygg på at det kommer til å dukke opp flere gode nyheter også i løpet av neste uke.
Må ærligt indrømme at jeg er græsk katolsk med kursen i morgen.
Mere interessant om et år til halvandet.
Det sagt, fortjener regnskabet, at det blev op i morgen.
CU-launch blir veldig spennende - 4 børsdager og lave / ingen forventninger.
Som den gamle RTS-nerden jeg er har jeg troen på at det overrasker positivt og har posisjonert meg basert på det jeg anser som en generelt (stor) undervurdering av salgspotensialet
Det baserer seg på:
- God omtale: spillet er morsomt og robust
- Få / ingen konkurrenter og smal nisje
- Co-Op (noe hovedkonkurrenten ikke har) gir større kjøpsinsentiv (hvis spillet er bra, ref. pkt 1)
- Mer RTS-dybde takket være Petroglyph, samt
- Kompetivt element / challenge-mode (streamervennlig og noe RTS-spillere liker)
Så får man se om jeg tar feil eller ei.
God kveld!
kanonresultat? Kikar man bara på detta som enskilt kvartal så är det ju ingen pang rapport direkt. Låg omsättning och nära 0 i vinst efter skatt (innan valuta effekt). finns ju betydligt lägre värderade bolag som gör bättre rapporter. kikar man dock på lång sikt så är ju läget ett annat #45-60nokin2020
Dette her mine venner (og uvenner) - kommer rett og slett til å bli helt nydelig! Hvis du ikke klarer å se konturene av det nå, bør du vurdere ny optiker. Får gjenta mitt enkle råd. Akkumuler og hold! Free float er betydelig redusert. Påse at det ikke bare er storkapital, fond og dump-nisser som sitter på aksjer. Studer casen og gjør deg opp en egen mening. Ikke la deg styre av andres vinglende meninger eller annet støy. Kanskje (kanskje ikke) det tar litt tid før kursen friskmeldes 100%, men selskapet leverer! Det er for meg nok. Makro kan for min del krakke. jeg gir fan! Når massene tar innover seg denne casen senest ila. 2020, så ligger det meste til rette for at dette er et papiret du vil eie! Dump eller ikke dump i morgen, betyr dritt og ingenting. Du kan jo feks. spørre deg selv om våre langsiktige fonds-venner, ble skuffet i kveld (?), og om de tror Q2 (og videre …) kommer til å skuffe - hvis nei så vet du at noen tar imot hvis/når det dumpes. CNT Mfl. Vet hva de gjør på. De har startet posisjoneringen for lengst. Vi så feks. et «lite» jafs på 17,00,- i dag Enten så skal beholdningen min selges dyrt eller så skal den gå i arv
AssGeir - husk hagefesten! Den kommer
Som enskilt kvartal? Hvem er det som gjør det da?
Man ser jo på den kontinuerlige utviklingen. Hva er det folk egentlig forventer? De leverte over estimatene til Redeye også. Men folk er visst aldri noensinne fornøyd.
MYZ #9 GTS (og #27)
Hva ikke topp 3 engang? Fy søren så dårlig buhuhu hvorfor kjøpte jeg aksjer i Funcom jeg selger alt med tap.
Fin oppvarming til DLC-en i juli
Yep, derfor skal du dele det med oss nå ;D
Helt riktig.
Jeg tenker som så at dersom Funcom blir stueren ila. 2019, feks. gjennom PAS-dekning og nye blå kvartaler, så kan det bli hyggelig selv før 2020 - som for øvrig blir drøyere enn det vi (tenk 2-3 store, interne spillslipp med potensial for millionsalg + publishing) klarer å ta innover oss i dag.
I mellomtiden finansierer Funcom driften óg investeringer selv i kvartaler uten spillslipp. Hvor raskt gikk ikke den transformasjonen.
Se på vekstcaset NEL verdsatt 10+ mrd. uten inntekter og enorm risiko. Just saying.
For en gangs skyld kom @cirmes med et konstruktivt innlegg.
Launch av MYZ switch endres med tanke på å optimalisere Q3-tallene.
Det er ikke umulig. Det kan også være at det er et bedre launch vindu. Men jeg tror også det går på Q3 tall. + at Bearded trenger det de kan få av litt ekstra tid.