Er nok større krefter her nå som benytter det globale fallet og holder jerngrep(få ut nervøse småaksjonærer) for å presse ned kursen.!
Bare å holde igjen hvis en har trua!
Er selv godt lastet,noe jeg blir til utover 2020. Så får en se derfra!
Og inngang på 12,07 sitter jeg godt med
Har en mindre traderpott utenom .
Tok 3000 aksjer til på 16.55. Er nå på ATH i antall Funcom-aksjer for meg!
TA-strekene som bestemmer, det er strekene som logger inn og dumper ut aksjene sine nå. Ikke aksjonærer. De er maktesløse mot strekene.
Scene:
Somewhere in Norway, present day.
A man in a bathrobe is seen entering his kitchen. Makes coffe, boils an egg. The man sits down without words at the kitchen table with a pink newspaper. After flipping some pages he grabs his phone.
Camera switches to hand holding phone. Hand types «t e k i n v e s t o r . n o « , grumbling: «must remember to download the app». Thread «Funcom Technical analyse» is opened…more mumbling during reading of posts…then a loud «AHa!» followed by evil laughter…»Muhaaha»
Switch to camera which pans from man in kitchen to the panoramic view out the window where a nice city by a fjord can be seen while the man says «Break up or break down ey…Im gonna show you brake outs…muhahaha»
Nei, de solgte for noen dager siden.
Stemmer, regnskaper og inntekter per nå og fremover er bare støy. Det er STREKENE som virkelig betyr noe!
Først tegner du streker dit du vil ha kursen. Så dumper du aksjer til kursen kommer dit, og du kan slå deg på brystet av to grunner. For det første får du kjøpt billige aksjer, og for det andre kan du skryte av at strekene dine stemmer.
Chartene illustrerer psykologien som til en hver tid råder i markedet/aksjen etc. De som driver med streker har kun rett når det som vises til= klingende mynt for den som sitter lastet. Da mangler det ikke på likes og <3 `s
Det er dere som “tegner” streker med kjøp og salg
25k og vi er over 17 igjen.
Det stemmer kanskje for store indexer og selskap som Equinor og NAS. For Funcom, not so much…
Bortsett fra Funcom, selvsagt.
Det er så mye innsidekjøp over kursen vi har i dag…
CE har overgått alle forventninger
Samtlige Q rapporter har overgått mine forventninger
Og kursen dvasker rundt på 16-18 kr, lavere enn før CE var en suksess…
Mulig vi må vente 1 dag til, eller 1 måned, eller frem til 2020, men tvil ikke Funcom kommer til å dobles…
Ganske sikkert at Pareto kommer med dekning i Juni. Tror deres kursmål blir avgjørende. Tror også Redeye undervurderer CU.
Det siste får du vel i stor grad svar på allerede i løpet av helgen
Er oppe på side 3 GTS nå i det minste.
Hvis salget ikke blir bra så håper jeg reviews blir det (håper selvsagt begge blir bra da). Er nok langt enklere å få til deals ala Humble Bundle eller lignende hvis det har gode reviews.
Har også en god følelse for at analysen (omsider) kommer ifbm. møtet 7. juni.
Har mast og ventet lenge nok nå
Benytter enhver anledning til å kjøpe meg opp på vei nedover. Dunker ekstra overtid med eneste formål å skyte mer penger inn i funcom. Dette skal bli bra!
RTG har utgitt nytt spill.tar den med her.
karakter 7/10