Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Tippar på att vi får uppdragsanalyser av minst 1 i år. Redeye och pareto? eller kanske Nordea. (ja jag vet att ni har sagt att Fc inte vill ha men jag tror de ändrat sig. lets find out punkt)

Jeg tror du har rett, og jeg tror Funcom kommer til å gjøre dette i Sverige hvor det er mer stuerent enn i Norge.

JEg tror dog effekten blir liten fordi Funcom kommer til å gå tydelig ut med at det er en oppdragsanalyse. Samtidig kan det fort bane vei for andre analyser.

Jeg blir heller positivt overrasket hvis Rui har endret mening hva gjelder betalte analyser - tviler.

F** hva skal vi skylde kursutviklingen på nå da?

1 Like

Bør være rom her inne for å mene at IR = litt mer enn bunnlinje?

Det er fint at de deltar på Redeye-konferansen senere i januar - mer av det!

6 Likes

Forstår ikke hvorfor du mener ir er svak, synes de gjør fremskritt der hele tiden. Nå skal de på både Redeye og Pareto seminar. Alle spillselskaper svinger i takt med triggere og lanseringer, men så lenge de leverer fundamentalt vil det svinge oppover.

5 Likes

Da er vi uenige, og det er greit.

3 Likes

Greit det. Tror du masse syting om at Funcom er håpløse på ir dag ut og dag inn gjør ir jobben lettere?

2 Likes

Hva pokker har mine (helt ordinære) meninger om Funcom og IR med Funcom sin IR-jobb å gjøre!?

Det er flere på topp 20 som også er misfornøyde, så det er sagt. Men lover å holde kjeft heretter.

Nei, jeg logger av - håper humøret stiger og at det blir en god helg.

6 Likes

God helg alle!

5 Likes

Jeg kjøpte litt mer i dag jeg. Og skal ha mer. Så jeg skylder ikke på noe. Gjør ikke meg noe om kursen blir her nede et par mnd til, men det tviler jeg på.

5 Likes

Når utbyttene kommer, så blir det nok litt kjøp på meg og.

God helg

1 Like

Noen som ville ha kursen ned ifra 13.14 til 13.08 i slutten.

Jag köpte mer i callen.tack

3 Likes

Det tror jeg du gjorde lurt i:

6 Likes

https://www.linkedin.com/in/nils-ryborg-0a190aba/

Ny från Paradox. Även erfarenhet som Väktare på Securitas. Bodyguard till Rui?

1 Like

Du får sende ham en pm og spørre…

2 Likes

Positivt at de får over folk fra etablerte studioer, viser at Funcom er en bra plass å jobbe. Og Oslo er ikke så verst plass for Svensker heller.

2 Likes

Mutant. #85

God helg. Kommer visst til å vare litt dette :wink:

1 Like

Noen som har + abb? https://e24.no/pluss/digital/oekonomi/dette-kan-fortnite-laere-oss-om-neste-globaliseringsboelge/24543776