Legg deg 15 blank.
La inn nye 6k på 15,40 mangler 1497… Flere som vil ut?
Så, i dag selger alle de som hadde troen på CU, mens kjøperne er de som ikke hadde troen? De er jo de eneste som sitter med cash.
Skrotgjengen i Funcom er ganske forutsigbare. En evig panikktilstand.
Neida, kjører på med litt gearing i dag
Jeg venter til 13 kr før jeg vurderer gearing altså
Når det er tilstander som nå Makromessig, så vil jeg anbefale de fleste å se på utvikling ukesmessig heller enn daglig. Lommeboka kan fort bli tom om alt går dritt
Fikk 3k snitt 15,41 Trodde ikke det skulle gå, men men panikken rår.
Siden så mange trodde det ville floppe, og det nå ikke ser ut til å gjøre det - ser jeg ingen grunn til at kursen blir gruset. Men det var nok forhåndsbestemt.
Bare å plukke, er billigsalg nå.
Det kan vel være at de som ikke hadde troen, men likevel hadde aksjer, nå selger? Eller kanskje det er makro?
Jeg fikk 11k på 15.40.
Kjøper du ikke før på 13??? Da tror jeg ikke du får noe.
Det kan jo være han får noe hvis traderne og traderkongen klarer å lure markedet enda mer enn de allerede har gjort nå.
Men da er det bare å plukke. Funcom er gratis nå.
Oslo børs er en oljebørs, når da oljeprisen krakker 10% over natta så må det nesten bli bølger.
Det er synd for Funcom at det skjer SAMME DAG som et spillslipp, men det nytter ikke å bli sint heller.
Så blir prosentutslaget i funcom kanskje 1-2 % større fordi det er litt muggent sentiment rundt spillet og kursen fra før lå akkurat ved støttenivåer.
Børsen henter seg litt inn nå.
Men ikke Funcom da.
Jeg bruker ikke giring før på 13 kr. Giring er noe jeg bare sitter med i korte perioder og det kan godt være Funcom vaker rundt 14-16 kr ut året for alt jeg vet. 13 derimot ser jeg på som idiotsikkert.
Jeg har forresten kjøpt i dag. Tenkte jo at en dårlig lansering maks burde sende Funcom ca en krone ned. Nå har vi jo makro oppå der igjen, så har ordre lengre ned i tilfelle noen ønsker å selge på billigsalg. Kanskje noen som hadde giret for mye på 17-18 kr?
Nå som alt korrigerer er det nok lurt å vente med å kjøpe til ting roer seg. En rekke støttenivåer brukt i alle slags aksjer så ikke vits i å stresse med å kjøpe umiddelbart tenker nå jeg da
Skulle ønske jeg fulgte mer med på Funcom-TA slik at jeg kunne forutsett børskrakket
I tilfelle: det er IRONI, man blir jo oppriktig bekymret for om folk i den tråden mener alvor når de nå mener de «fikk rett».
Send liksom.
Funcom timer alltid slippene sine sammen med børskrakk, det visste du vel.
Så i november, så starter Trump handelskrig med EU, samtidig som det blir en hard brexit.
Du har kjøpt i dag ja🙂.
Det regnet jeg med. Du får nok bra betalt for dette.
75% - mostly positive