Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Nå indrømme, jeg sidder og gnider mig i hænderne og griner godt i skægget.
Tak for dumpen til pessimisterne og de utålmodige.

5 Likes

griner på dansk = ler/flirer på norsk

griner på norsk = crying på engelsk

1 Like

Og da er vel alle som har “sutra og klaga” fornøyd når porteføljen er fullt opp igjen med billige aksjer :money_mouth_face:

4 Likes

Jeg kjøpte mine til 15.66 :slight_smile:

1 Like

Tak for lektien😉
Har lært for mange år siden, at man ikke skal sige til norske venner og kollegaer “jeg tar mornbrø med”
Morgenbrød på dansk er rundstykker mv.

6 Likes

Gratulerer til skrotnissene som solgte i panikk.

Dårlige kollegaer. Hadde du jobbet med @hakon og sagt noe sånt hadde svaret vært “Kan jeg få en munnfull”.

2 Likes

Null panikk her… Er ute og spyler terrassen…

3 Likes

Ingen panikk her heller, skaffer mer finansiering og er klar for at børsen faller 50% :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ingen panikk her heller. Sitter på hytten og er klar til å grille🍻

Mitt kjøp idag er 15.60👍

2 Likes

@Christian du trader som du prater. Det er bra :+1::smiley:. Nå ser vi an utviklingen, som jeg tror blir bedre enn folk tror akkurat nå. Og ser frem mot 2020 and beond :sunglasses:. Glad for flere aksjer jeg også.

5 Likes

Enhver opptrend blir sterkere når den har blitt testet til nedsiden

2 Likes

Kjiping😂

Jeg feiget litt ut over 16 kr, men sitter med ca halvparten av det jeg kjøpte i dag. Sitter fortsatt på endel. Problemet mitt var at jeg også kjøpte masse Kitron i dag, så det begynte å bli lite cash. Salget her var nok litt FUD :stuck_out_tongue:

Nå krakker jo olja, så blir spennende til uka. Laksen har jo og sitt eget lille helv…

Funcom burde jo være en grei havn…:slightly_smiling_face:

På tide Ola Dunk løfter blikket.

3 Likes

Hva er det som gjør at du er nervøs på 16 blank?

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @h3nk1 (2975 likes)
  1. @koe (1301 likes)
  1. @Evilfreud (1064 likes)

Resten av topp 10:

1. @Christian (1035 likes)

2. @anon91440261 (901 likes)

3. @antzzo (781 likes)

4. @Halling (625 likes)

5. @xfrox (577 likes)

6. @Paddy80 (573 likes)

7. @Krafer (453 likes)

Gratulerer!

1 Like

Har en følelse at vi skal videre nedover i morgen. Betyr det at vi skal opp? Makro virker jo ganske sur.

I dont know and i dont care :yum: E3 om halvannen uke

3 Likes

Har en følelse på at alle som vil ut er ute og flere og flere sitter med mål år 2020-2021

Folk må huske at det mulig kan smelle opp med følgende i juni

• Møte Pareto - smeller med analyse
  • E3 - mulig mye ny info som smeller
  • Enighet handelskonflikt - alt smeller😉

:boom::rocket:

6 Likes