Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Ja, det blir enda mer presist: Redeye bruker Cision som sitt nyhetsbyrå for updates / pressemeldinger :slight_smile:

Faktisk brukt Cision selv ifbm. prosjekter med svenske kunder.

2 Likes
1 Like

Kom til wave 25 igår!

4 Likes

2009? Nå var du snill.
Får 1999 vibber :slightly_smiling_face:

Jeg spilte en god del Warcraft i 1994 og CU ser nok et endel hakk bedre ut. Age of Empires 2 fra 1999 er vel kanskje litt nærmere, men CU ser fortsatt bedre ut, så tenker vi må inn på 2000-tallet. :stuck_out_tongue:

1 Like

Poenget var at jeg er helt enig i at Petroglyph ikke må få lov til å stå for DUNE med de verktøyene og den evnen de besitter i dag.

Med DUNE skal vi ikke sitte å diskutere om det går Break even… Der skal vi diskutere hvor mange millioner $ det går i pluss.:slightly_smiling_face:

2 Likes

Funcom MÅ lage minst 3 Dune spill.

De kan lage 50 Dune spill om de vil.

Petro er grunnen til at Funcom fikk Dune IPen, derfor kommer det et Dune 2 remake ish spill fra Petro.

5 Likes

Er det hugget i sten?

I så fall, synd. Da får vi håpe det blir low budget.

1 Like

Jeg er fornøyd hvis de får lage en Dune-oppfølger, men med en annen motor.

3 Likes

Hva er kilden til den infoen? Jeg spør bare fordi noen teorier har en tendens til å gjentas så ofte at de tilslutt fremstilles som fakta.

4 Likes

Det er bedre, men de må nok også “dumb it down” litt for å nå bredt i markedet.

Dagens gamere er ikke slik de var da Petroglyph var i sitt ess.

Lærdom fra CU:

• Ikke så hissig vanskelighetsgrad
  • Litt mer tutorial
  • ro ned på hyling og skriking
  • Ikke dag 1 DLC

Viktigst:

• Like lav / litt lavere pris enn hovedkonkurrent og sammenligningsgrunnlag

Rui er kilden til ryktet, så får du selv velge om du vil tro det eller ikke.

1 Like

Med mindre det står noe sted så velger jeg å ta det ryktet med en stor klype salt, spesielt siden vi har sett hvordan CU gjorde det. Kan hende planer endres underveis. I dette tilfellet så håper jeg de tar en ny vurdering.

Det går vel ann å spørre på møtet. Om CUs salgsresultater har noe som helst å si for hvem som lager Dune/hvordan Dune skal lages (RTSen)

I tilfelle noen har lyst til å vite om det. Xbox game pass kommer til pc

I etterpåklokskapens tegn så skulle de nok hatt samme pris på CU som TAB, med headingen “now with coop”. Siden spillet tilsynelatende ikke er bedre. Jeg koser meg iallefall masse. Lagt meg halv 3 og halv 2 to dager på rad nå. Har pappapermisjon, dvs oppe par ganger om natta og før 7 på morran, CU tar livet av meg :slightly_smiling_face:

TIngen er, det kommer ikke 1 Dune spill. Men mange…

det kan komme 10 Dune RTS spill.

Et Dune2 Remake vil være billig enkelt, og mna kan fort bruke det for å lodde stemningen om man bør putte mer penger i et større spill.

1 Like

Hvis Petroglyph gutta er først i ilden med eksisterende verktøy, så tror jeg der bare kommer ett Dune RTS spill…

Om ikke de tar lærdom da og priser det bedre.:slightly_smiling_face: