Er det noen som tar Redeye sine analyser seriøst?
Verkar inte så. Särskilt inte när de inte höjer basvärdet på rekommenderad kurs när de höjer års omsättning och ebit
Kjøpte litt i dag, tror det blir bra på sikt👍
Da er vi flere
Skulle gjerne kjøpt mer, men er ikke ubegrenset med midler, så får sitte og se på nedgangen da. Allways fun.
Har också köpt mer i dag.
Derav antakelse om lavere dumpetrang, men hvorfor sitte på ned om man kan selge her og framskynde prosessen ned til ønsket kurs, for så å laste igjen ila sommeren.
Hvor mange kan selge her og kjøpe seg inn igjen og komme seg inn med tilsvarende antall aksjer i en bedre situasjon enn dagens kurs? Jeg er Ikke etterpåklok, det er for idioter. Og jeg kjøper ut fra de opplysningene jeg til enhver har tilgjengelig. Og nå er det tilbud! Volum kommer til å tørke ut, hvem skalnselge billige aksjer hvis noen ønsker 1 million aksjer fordelt på 50 tradere? Vi som har troen på sikt? Skjer ikke
Det går jo finfint. Trenger ikke se lenger tilbake enn til desember i fjor.
Du er nok muligens litt naiv eller godtroende når det kommer til handel av denne tulle aksjen.
De fleste her inne og det, opp til flere ganger paddy!
Se volumene som ble handlet under 13kr fra 19.12.2018-12.02.19 - millioner av aksjer.
I den perioden var det tilbud nå er det 10% avslag, du ser ikke noen renne ned butikkdøren av slik rabatt, noen steder.
Det er ikke noe poeng å ha en diskusjon, forskjellen på deg og meg er at du kjøper aksjer basert på formasjoner og streker, uten å ha noe som helst kunnskap til aksjene du handler. Jeg kjøper de aksjene jeg mener er billig og som har stort potensiale. Jeg gjorde mest av pengene mine da kursen stod rundt 1 krone i tiden før CE, satt gjennom emisjonen fra helvete og kom godt ut av det. Jeg skjønner at du vil jeg skal selge aksjene mine nå slik at kursen går ned og traderne kan gjøre sitt inntog lavere, men mine blir med inn i sommerferien. Jeg kjøpte 2000 aksjer i dag på 14.64 og kommer til å kjøpe mer om det byr seg.
Flott, bare ikke dine og andres aksjer som kjøpes for å pynte på snittet blir sperrer på vei opp igjen
Topp stemning da. Fikk snittet ned 20 øre i dag
Er det ikke traderne som definerer disse? Kommer og sier jeg skal selge aksjene mine i tulleselskapet Funcom og snakker om kursmål ned mot 10-13 kroner som om det er en fornuftig måte å se verdien til Funcom på, fordekt i TA. Kun utnytte å spre mest mulig frykt for så å kjøpe på at andre selger sine aksjer i frykt for at det blir enda verre. Det er jo nedtrend og da skal det jo fortsette ned ikke sant, uten relasjon til fornuft ifht verdi.
Hva hadde skjedd om noen av de lagsiktige solgte ett par hundre tusen aksjer nå ut uka, 2 kroner rett ned? Hvordan skulle alle de samme fått kjøpt tilbake disse aksjene billigere og hvem hadde solgt sine til de?
TA skulle fint ha funket uten å måtte spre usikkerhet og lavmål kursnivå og direkte prøve å påvirke folk til å selge. På dager med nedganger som nå er det mange som ikke har mulighet til å handle mer, men som har troen på selskapet og en mer normal prising på sikt. Det er direkte ufint når det kommer en gjeng som ikke kjenner eller har ønsker om å kjenne caset og forteller deg hvor utrolig dum du er som har aksjer i selskapet, ETTER kursen har gått ned på lavt volum. Som ikke klarer å se hva som faktisk skjer i Funcom og hvilket selskap Rui bygger for fremtiden. Vi skal ikke sammen få oppleve en verdiøkning i kurs i takt med bedrede resultater, men i stedet bli forsøkt lurt til å selge disse aksjene for at andre skal tjene de samme pengene kjapt og brutalt. Det er bare å gratulere
Edit: ikke ett svar direkte til deg @holmes, det regner jeg med du skjønner.
Funcom gick inte sämst idag
Klarer du virkelig ikke å legge fra deg denne kjepphesten du rir og rir og rir? Du kan ikke forvente at folk ikke skal diskutere TA på et INVESTERINGSFORUM
La nå mannen få skrive ut i fra sin investeringsfilosofi når TA-investorer kommer inn i en fundamental tråd i påvente av enda lavere kurser.
Funcom er kanskje den aksjen flest har blitt skremt til å selge når det ser som verst ut, og omvendt
Personlig takker jeg for muligheten til å handle på 14-tallet. Jeg tok grundig feil, fordi jeg anså det som et kursnivå vi ikke skulle se med det første gitt det store volumet på ~15 og hvor godt selskapet som sådan gjør det om dagen.
?
?
Mye dritt som spres fra møkkasprederne nå, trodde frøinga var over for sesongen!?