Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

@vcp forteller meg at det er best for MEG at jeg selger nå og kjøper lavere.

Når det kommer en TA amatør og forteller meg hva som er best for meg å gjøre, så føler jeg det litt slik:
Du har funnet deg en vidunderlig dame etter å ha kjørt på over en stund, så kommer det fyr du aldri har sett før og sier at jeg skal dumpe henne så han får pule henne i stedet? Eller iallefall dele på henne med flere, fordi det lønner seg skjønner du!? Det er best for meg om jeg gjør det.

Man står selvsagt fritt til å tolke alle innlegg og intensjonen med dem, men du drar tolkningen din langt, for så å gi fasit på hva som var forfatter av de forskjellige innlegg sin intensjon.
Hvem har bedt deg selge eller spredd frykt for å få deg eller andre til å selge?

Dette med asp er ikke for å skape frykt, det er en realitet vi har kjent på alle mann i flere år nå.

Klart det er mye informasjon man skulle ønske ikke ble lagt på bordet og belyst når man sitter lastet og helst skulle sett bedring og blå siffer på aksje kontoen. Som både @h3nk1 og spesielt @Pablo har poengtert så fint; størsteparten av handelen på vanlige dager er TI’ere.

Når det er sagt er det særs underholdende og interessant å svare alle disse innleggene og spørsmålene dine, både her og ikke minst i TA tråden. De er med på å belyse et par veldig vesentlige ting med denne aksjen. Så er det opp til hver enkelt å finne sin strategi ift dette.

Å kjøpe på vei ned er vel blant noe av det bedre mann kan gjøre :ok_hand::blush:

Hen faen er det jeg skriver nå da, i øyet på grisen? :man_shrugging:

Nei takk. :stuck_out_tongue:

1 Like

Om det er ullent skrevet så skriv det du mener så det forstås rett. Feks så er det er riktig at å selge alt nå og kjøpe billigere senere er smart.

Men jeg sier at det er smart å kjøpe nå, for jeg har vært med på denne runddansen i 20 år, og når det er ett selskap som driver bra så vil det snu opp igjen.

Så da spør jeg DEG:
Vil jeg få kjøpt billigere aksjer om jeg selger de jeg har nå i åpning i morgen, det er snakk om 17k aksjer, fort inn fort ut. Jeg følger din anbefaling med screenshot :slightly_smiling_face::+1:

1 Like

Jeg har hørt rykter om at Funcom skal lage et nytt spill inspirert av TI. Skal vist hete “The Blame Game”. :relaxed:

13 Likes

Husker du sist jeg anbefalte deg på pm å se på daværende de TA med et åpent sinn? Og vurdere å selge litt og avvente kjøp basert på TA?

La meg forfriske hukommelsen din:
Det var for 15dager eller -20% siden på kurs 17.90

Jeg kan lime inn korrespondansen her om det skulle være noe tvil til dette.

1 Like

Det er riktig det, og jeg har jo kjøpt på veien som du sier.

Hva er din anbefaling nå? Jeg stiller 8500 aksjer til din avgjørelse :wink: det er bare penger, verste som skjer er at jeg ryker på noen tusenlapper. Kom igjen, jeg vil ha en klar yey or ney ifht salg i morgen

For å få noe ut av TA: du må handle når signalene gis, ikke lenge etter et brudd

1 Like

… Og jeg venter på signal fra vcp…

3 Likes

Foreslår at dere forsetter denne meget sakelig diskusjonen her:
https://forum.hegnar.no/

8 Likes

Jeg er smigret, men jeg står over tilbudet.
Norskbulls.com driver denne formen for anbefalinger fra dag til dag. Dagens oppdaterte vær prognosene viser shorts. :dark_sunglasses: :sunny:

Blir vel kjøp i morgen da? Eller hvordan var dette :exploding_head: :joy:

Jeg har prøvd men de sa at det var for mange idioter der så de kunne ikke ta i mot en til :wink: jeg setter strek nå! @Vcp, du hadde rett ved forrige tips om å holde igjen, og jeg hørte på deg delvis.

Föreslår att diskussionen bryts nu. TA snackas i TA. Blir alltid dessa diskussioner när det är röd kurs.

6 Likes

Er ikke det greia, kjøpe billig, selge dyrt? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Nei det er usolidarisk og gir aksjen et dårlig rykte. Hvis alle blir enig om å ikke selge vil vi få korrekt prissetting.

3 Likes

Profeter i TA tråden säger om lägre kurs… nå vi Robur gav? :stuck_out_tongue_winking_eye: då köper jag extra många…

Vill ha mera seriösa ägare inte profeter… som vill poverka andra.

1 Like

Jeg kjøper alltid billig, men det blir også alltid billigere

1 Like

Salg er billig selv om du sparer mer om du venter til rød pris av halv pris!

Fint om alla kunde berätta när de säljer också. Inte bara när det köps. :wink:

5 Likes