Det er ikke Ben Brode. Det er stor forskjell i utseendet på de to. Har sett masse av Ben Brode. Briller, skjegg og brunt hår er det mange som har for tiden
Jaja du har sikkert rett, men denne mannen sitter på siden av PR manager i Funcom, og Brode er på E3 og de har kontakt på Twitter, så da tenkte jeg det kunne være han.
Det er det ikke
Dagens?
Menar dagens i lite bredare begrepp än just idag. Även om det så sett även gäller även idag.
Edit: många småsparare som ”tar smällen”; alldeles för tidigt och säkert dåligt insatta i caset. Även om det är lätt att blir frustrerad på kursutvecklingen
Lemmings
Dette klarer jeg ikke se på! Gi nå de den paraplyen da, for i…!
Oh no! More Lemmings var ett av mina två första PC-spel (1991)
Cohh på Twitch om Funcom/E3 (ca 17k viewers atm):
Conan Unconquered:
Not tried it but heard from hardcore Billions fans its Billions but less features…
and with Bilions expansion coming…why not just go for the full feature.
Moons of Madness:
Looking good and definetly gonna try this as early as possible.
Conan ChopChop:
Cool enough concept but not his style of game pref.
Klarte ikke å ende dagen i blått i dag heller nei. Har folket mistet helt troen på selskapet ? Er man så skuffet over CU og Chop chop? Tror vi ledelsen styrer skuta i grunnen? Det er virkelig dritt å være funcomaksjonær det er sikkert, her tror man at man har funnet selskapet som skal skape verdier og vokse, men det er man alene om. Bevisbyrden på selskapet virker å være ufattelig stort og urealistisk, de følger satt strategi som flere her inne applauderer og synes er god, men straffes fordi forventningen er snuoperasjon på dagen og ikke over tid.
Tror det er mer at de som sitter på gjerde ikke føler noe hastverk med å laste opp.
Vi skal nok opp igjen, bare et spørsmål om når…vært igjennom dette flere ganger nå, burde ha lært meg å selge i slike perioder, men men.
Velkommen skal du være.
Både MOM og CCC på E3 twitch-stream i kveld.
Jeg tenker følgende at det er 1 mnd til det begynner å skje noe som fatter de utenfor sin interesse. Frem til det så blir det å kjøpe for det man kan om man har mulighet. På disse nivå vil jeg benytte en form gearing i ordnede former, søkt om ekstra kreditt vis banken i dag. Sålenge lønna kommer inn hver mnd så har jeg bufferen jeg trenger for beløpet jeg benytter. Husk at Funcom har hatt 1.5 suksess til nå, neste år kan det fort bli minst 1 til og en haug med småtroll innimellom. Vi trenger noe som smeller godt ala CE all over.
1 måned til mer action og Trump vs kina i g20 i mellomtiden. De som skal laste har tiden till hjelp
CNT måtte kjøpe 1,5 millioner aksjer over børs for å ta aksjen opp fra avgrunnen i vinter. At Funcom nå handles på 14-tallet og knapt nok det sier alt om hvor ille stilt det fortsatt er på eiersiden.
Volumet og kjøpsinteressen er så liten at en enkeltaktør og en knippe tradere på TI kan ta aksjen så langt de ønsker. Problemet er videre at det kreves veldig mange flere aksjer for å løfte den opp igjen (ref. CNT).
Så ja, Funcom må jobbe hardt og lykkes på IR-siden. Hvis ikke ser dette traust ut fremover.
Slapp av @Cirmes skal sikkert kjøpe seg inn igjen. Han skal bare riste løs litt «Stop Loss» på @Smaaspareren først…
Trodde vi ville at han skulle holde seg borte?