Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Veien til Co-op shooter. Suksessen til CE og SWL har naturlig nok forsinket prosjektet, og Funcom har kunne tatt seg god tid. Og det er flott, for denne co-op shooteren tror jeg kommer til å bli jævli bra.

Konseptstadiet 2017 - pre production mars 2018 med nesten full bemanning - full produksjon Q3 2018.

image
image

11 Likes

bilde

La ordren ligge så får du den :wink:

Meaning?

The dump is real

7 dager ned på rad, her kjører vi rett og slett en Bjørgen og setter rekorder som skal bli umulig å slå :laughing:

1 Like

Hvis man er tålmodig er det bare å laste. På disse nivåene finnes det knapt noen nedside.

3 Likes

Har jo begynt å flate ut litt nå i hvert fall, men at den slutter nær dagens low er sjelden positivt. Får håpe det snur på mandag. Personlig ville jeg nok heller ventet på en mer definitiv bunn før jeg handlet her, men solgte man på HSen jeg tipset om kunne man jo tatt halvparten av gevinsten her f.eks og begrenset nedsiden.

1 Like

Selskapet Funcom og hvordan de gjør det er en ting, men når man har “eiere” som dette opplegget her, går det som det går samme hva som leveres.

Det finnes ingen selskaper i verden som ville ønsket seg en så råtten struktur som dette selskapet er plaget med. Sommerfugl-vinger er muren.

Så sier det igjen, det aller beste for dette selskapet er å avnotere seg eller bli kjøpt opp billig så man slipper såkalte eiere som må ha triggere intravenøst, i store doser mens man overser det store bildet. Bland det med faste manipulatorer og man har en håpløs aksje.

Så venter på at gjengen kjører videre i avgrunnen, er det man er best til her :+1:

4 Likes

Solgte du på de selv? :slightly_smiling_face:

Han der MK1 var ikke så dum

2 Likes

Ikke haus han for mye opp, han delte også analyser på PM før han skulle selge, samt snakket med Storebrand for å koordinere salget. Ikke anbefalt.

7 Likes

Nei som sagt gidder jeg ikke å trade mine aksjeposisjoner, tradingen min har fokus på makro f.eks omx og gull nå

1 Like

Er enig med @koe, i mine øyne er @MK1 enda «verre» enn @Cirmes.

@Cirmes kan man i det minste «stole på» dvs. vi vet hvor vi har han…
@MK1 var bare en simpel kortsiktig trader som i likhet med Storvestre og Storebrand har «tømt seg» for lenge siden…

2 Likes

Vi behöver ha en tråd där vi bara pratar Funcom och inte en jävla massa snack om enskilda personer som handlar i FC

5 Likes

Slike tråder forer dessverre bare traderne med triggere for tiden. Rimelig kjedelig å diskutere alt det positive i en aksje hvor det fundamentale ikke betyr noe lengre.

1 Like

Enig gjeeesp… tenker jeg logger av for sommeren. Prates i september! :smirk: sitter med 6 sifret antall aksjer, ingen stop loss og er fullstendig avslappet. Dette kan bare gå en vei på litt sikt :slight_smile:

11 Likes
1 Like

En interessant uttalelse fra @cirmes for kort tid siden var den om at flere her på forumet solgte aksjer mens de pratet om hvor fantastisk det var å være Funcomaksjonær og hvor godt selskapet gikk. Det har han vel gjort selv også, men det er kanskje noen som er værre når det gjelder pratinga?

7 Likes

Det er nok en viss sannhet i det du skriver der @anon91440261, men de fleste av dem har ikke kapital nok til å herje sånn som @cirmes gjør.

1 Like