redigert den ble resatt etter jeg redigerte den så de som stemte tidlig må stemme på nytt
Jeg vil vel hevde at man kun bør velge inntil 3 alternativer
Å velge både Ja og Nei høres lite troverdig ut
AAA experience efterfrågas i en ny jobbannons som Funcom har ute (3D skulptör). Det låter som att Funcom lägger nivån där. Blir spännande att se när vi får mer info om projektet!
Endelig fant jeg den sliden jeg maste på deg om her om dagen. Legger den her så jeg slipper å miste den igjen.
Duppet nedom i går en gang, men jeg fikk ingen av de.
@vcp mfl…
Ser du skriver i TA tråden at CCC har floppet, noe andre også mener det vil gjøre. Spillet er fortsatt ikke lansert! Ble nominert til pris på E3, noe også MOM ble. Det bør vel tyde på at det er gode muligheter for at det ikke blir en flopp. Eller mangler juryen kompetanse?
Hur kan man säga att spelet är flopp innan spelet blev släppt? Agenda säger jag… vcp försöker i alla tråd.
Nei, hva angår aksjekursen samt det å skape interesse (positivt momentum) for aksjen, så har CU og Chop sålangt feilet. I den grad noe er tilført er det negativt momentum.
Ccc har da absolutt ikke floppet… det er jo en bonus for 2019! Kan bli knallbra. Blir det ikke det, så betyr det ikke allverden.
Eneste “negative” med greia er at vi greide å hause opp pga Darkborn😂, så ble det skuffelse når det ikke var det.
Det er ingen mulighet å si om hverken CCC eller Dune for den sakens skyld spillet blir noe bra enda. Drit i det, kursen går heller ikke til 10 kroner, så slapp helt av @vcp, hold deg til TA i TA tråden
Så så paddy, som du ser over ble jeg taget i denne tråden
Kursen går heller ikke til 14, ble hevdet hardnakket når vi var på 17kr. Men her er vi
Ja, når det er negativ trend må man jo kontinuerlig vurdere nye bunner, det kan fort gå i 0?!
Og når man begynne med så så, er det ment å være fordummende eller en for for hersketeknikk?
Svar på tiltale paddy:
Hva var hensikten her
Du har selv uttalt at du ikke kjenner Funcom, men i TA er du ivrig, derav hold deg til det
Investtech har endelig skjønt det, det er ikke kun det tekniske det går i
Investorer har stadig gått ned i pris for å få solgt aksjen, noe som indikerer økende pessimisme og at kursen skal fortsette ned.
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/06/Analytiker-frykter-kursfall-anbefaler-salg7
Vel det er først og fremst hevedet av troskapet som ikke liker det jeg skriver. Vesentlig enklere å hevde at den man er uenig med er idiot og ikke har peiling enn å diskutere saken. Jeg kjenner funcom godt, og av mange innlegg her inne, vesentlig bedre enn de som later til å være eksperter. Just saying
Nå hevder jeg ikke at CCC blir en flopp, men de prisene er vel så som så. Virker som enhver tulling med nettsiden kan gi ut slike priser, og hver og en pris skal ha en haug med nominasjoner. Må jo snart være en prestasjon å komme fra E3 uten en eller annen nominasjon.
ref f.eks outerworlds.
Jeg synes det er en forskjell på å komme med negativ TA på 17 kr når aksjen har failet på å gå over 18kr 3 ganger, enn å komme med negativ TA på 14 kr med target 12,5. Førstenevnte er det god risk/reward ved å selge seg ut, sistnevnte, så er det kanskje ikke det smarteste? Å kjøpe i det aksjen har “snudd” er nok en god ide, men veldig vanskelig å time da.
Negativ kommer vel ann på hvordan man er possisjonert
Det er:
11,5% ned til kurs 12,5
18% ned til bunn i januar 2019 kurs 11,55.
28% ned til bunn av trendkanal.
Den kan fint bounce litt her, men for at trenden skal snu må vel det komme noe mat på bordet. Myz skuffet på salgstall nevnte du, hva er sannsynligheten for at det skuffer igjen?
Har MYZ skuffet på salget?
Hva i heiteste er det dere rabler om?
https://steamdb.info/app/760060/graphs/
har jo solgt omtrent 1/4 av det CE har bare på steam.