Det er vel det som kalles sakte tv ?
Åsså 3 ganger da gitt, femmenalt !
Sist gang jeg skrev direkte til Vcp skjedde det samme. 3 follows. Totalt 6 nå da.
iLike
@vcp pollen her viser vel sånn ca at “ingen” har peiling på hvor bra MYZ vil gjøre det om en måned. Svarene peker i hvert fall i alle retninger.
Funcom faller videre hvis osemx faller er min tolkning.
Ta det med ro folkens, dagens oppgang er enten en dead cat bounce eller noe feil, ikke snakk om at Funcom er verdt noe særlig mer enn dagens kurs. Alt er priset inn! Det går straks ned igjen, bare å ikke kjøpe før 12 tallet
Kommer med buy wall om ikke altfor lenge! >_>
Skal man tro på hode skulder kne og tå formasjonen og statistisk nedgang før den treffer bunn vil den snu et sted mellom 11,78,- og 12,56,- (nedgang mellom 15% og 20% fra halslinjen). Eller så har er det bunnen vi har sett nå, det vil bare historikerne kunne si med sikkerhet etter at det har skjedd.
What is this? Desperation?
Nei, det er en vurdering av ett teknisk chart, og det er like stor mulighet for at det det treffer som at det ikke gjør det. Om man har tilsvarende vurdering av 20 aksjer så kan man kjøpe den av de som treffer bunn og snur, uavhengig om det er Funcom eller Targovax. La oss iallefall ikke gi bort aksjene våre så de som sikter seg inn på disse nivåene får disse, men la de få kjempe litt for de. Som @christian, nå er nedsiden så marginal at det vil være tull å agere om man har en lengre horisont
BUY
Nå er det krise…
Er det ikke bare snakk om conan tegneserien?
Marvel kjøper Heroic signatures, Conan IP og Funcom.
35kr pr aksje. Ser det i te-bladene.(nesten som TA😉. I kiiid I kiiid)
Funcom faller videre hvis osemx faller er min tolkning.
Ja fordi Funcom er jo både en olje aksje og en fiske aksje.
Samt så er jo Markedet bekymret for mye gjeld i Makro. Så det høres jo logisk ut. Med tanke på null gjeld og cash på bok for funcom sin del.
Det er jo merkbart at kortsiktige tradere påpeker makro har så stor betydning for Funcom. Når det i realiteten ikke er det .
Min mening vel og merke.
Håper den går litt ned før skattepengene kommer i morgen.
Jeg tipper ASP og andre tradere har tenkt på det der og gjør at du må betale mer for aksjen i morgen enn i dag.
Om man ser på hvor aktive traderne er i å “dekke” Funcom, spesielt i nedtrend, så spør deg følgende:
Gjør de det for å hjelpe deg til å tjene penger eller for å hjelpe seg selv til billig inngang? Eller kanskje en kombinasjon?
En annen ting, hvilken horisont har du med aksjer, er du en trader eller kjøper du caset og fremtiden? Om kursen kortsiktig blir oversolgt de neste ukene /mnd, så er det jo gull verdt for traderne og klare å påvirke deg til å selge den siste 50øringen?
Volumet i Funcom er meget lavt om dagen, så hvis feks 30 personer selger 20.000 aksjer på si 15 kroner hver for å trade på potensiell bunn i ett chart på si 12.50, når begynner man å kjøpe igjen, og hva blir resultatet når disse og traderne skal in på bunn?
Ja, det er lov at have våde drømme