Riktigt fint avslut. 50k gick i callen
Man kan skrive og klage så mye man vil på aksjekursen og hvordan det handles, bli irritert på ditt og datt, men det faktum at Funcom kanskje hos mange fremdeles er kjent som ett rottent selskap da de historisk over veldig mange år har slutt med å tjene penger så er det ikke så rart egentlig at kanskje flere ønsker å se performance over flere titler og få avkreftet at vi snakker om flaks og en “One hit Wonder” ala Vanilla Ice.
Nå har de 1 suksess på storspill i CE og vist at de kan fungere fint som publisher, de har ikke akkurat holdt på så lenge. Om de fortsetter med suksess på de neste storspillene så vil hjelpe på både renommé og kurs.
Vi har allerede noen spennende “småtitler” og startskuddet begynner om vel 1 mnd. Akkumulere og hold på disse nivåene, så får heller traderne krangle seg i mellom om det resterende. Nå er helg, kom dere ut i sola og jekk en brun en! GOD HELG!
Sjekk sluttauksjonene i endel andre aksjer i dag, bra volum i alle sammen: Nano, Kitron, Elkem, osv.
Kanskje dette er noe for deg, som er så snill og grei? https://kampanje.com/jobb/Jobb-liste/2019/2019/tv-2-soker-teamlederprosjektleder-e-sport/
edit: ble litt ille berørt av norskkunnskapene til mennesket som har laget denne annonsen.
omviktning mitt i månaden? eller har de något med optionerna att göra att folk från bolagen köper kanske?
Funcom står inte med där?
Hvis summen av endringene i vekting er noe annet enn null påvirker det alle aksjene på obx.
80k gick runt 15 nok nyss.
Går egentlig ikke ut med når jeg handler, men ble 5K i dag på meg og !
Får se om den stiger mere. Er klar for noen til
Er uansett langsiktig med en god pott!
Mee too. Men trader litt også😛
Kjøper meg litt og litt inn igjen jeg nå på disse nivåene …
Angrer på at eg ikkje solgte meg heilt ut på 18.
Angrer på at jeg ikke kjøpte mer på 4,50
Er berre eit steg på veien til dei evige…
Jeg kommer ikke inn på TI via PC’en nå plutselig.
Postet et innlegg som ble hengende i limbo uten å bli publisert skikkelig. Kan det ha noe med det å gjøre? Hjælp
Tut tut! Nå er det endelig kamp om aksjen igjen