Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Imponerende… Fra 15.49 og rett ned

15,74*

Beklager min feil :wink: enda bedre

SKROTNISSENE PÅ VEI UT!

Det første var riktig, på det andre hadde holdt med Donald, Dolly og Guffen.

Det er nok bare en and som begynte å spise av skinkeboksen som fikk det veldig travelt når villsvinet fikk øye på han. Er ikke rare volumet på nedgangen og greit på oppgangen.

5 Likes

Tegn på storfisker den oppførselen her.

1 Like

Er på fisketur🙂

1 Like

Tok litt aksjer rett under 15 kroner jeg også. Noen skal vente til midten av juli. Men hvorfor ikke bare sikre seg litt på dette nivået også? :blush:

1 Like

Ler så jeg griner

1 Like

Snart kommer litt større gutter. Godt da at endene har vinger. Litt sånn som oss på TI. Skal vedde på at vi flyr når disse gutta kommer… :joy:

Vi har jo en sånn her og de av oss “uten vinger” føler oss ganske mørbanka til tider :face_with_head_bandage::laughing:

1 Like

Har fått samme et par gang idag. Siden henger seg et par minutter.

Var bare jeg som investerer feriepengene :wink:

3 Likes

Hög omsättning idag. Högsta på länge. Någon speciell anledning?

Jeg tenker at det er noen som ønsker å kjøpe seg inn da aksjen fremstår som rimelig priset ifht pipen fremover. Om dette hadde vært en normal pump så ser jeg ikke helt hvordan vedkommende skal kunne dumpe og komme ut i pluss mtp volumet om dagen. I dag ble det kjøpt pene volum på vei opp, mens den påfølgende tilbakegangen var på meget tynt volum. Det er også for “lenge” til noe fundamentalt skjer (slutten av juli) slik at å realisere på news er litt frem i tid. Slik sett tolker jeg det at det er noen som handler noe vi kan bekrefte ved å ta liste på torsdag blir det vel?

Når det kommer til det tekniske så hadde det ikke vært noe bedre om traderne kommer inn og pusher aksjen videre opp på 16-17 tallet, i stedet for 12-13 tallet. For de kommer garantert når signalet de ser etter uavhengig av hva kursen står slår til, uavhengig av det fundamentale😳 det ser du eksempler på ukentlig når det teknisk ser bra ut i aksjer hvor fundamental orienterte investorer ikke ville rørt med illtang.

Det er lenge igjen til det blir noe jubel fra denne kanten, mye kan skje og ikke noe forundrer meg mer i denne aksjen. Men dette er det jeg får ut fra dagens handel.

3 Likes

Funcom ansetter ;D

3 Likes

Only in Funcom

4 Likes

Det plukkes igjen jevnt i området 500-600 aksjer . Kommer det info før helga, hvem ? :moneybag:

Overrasker ikke om det foreligger en nyhet eller analysedekning snarlig.