Spm var angående CE dlc som jeg trodde kom ut før MYZ dlc.
Men du regner ikke med at noen av dlcene vil ha noen påvirkning av kurs så da har jeg fått svar.
Jeg skrev det ned i kalenderen når det poppet opp enten som reklame eller her inne.
Spm var angående CE dlc som jeg trodde kom ut før MYZ dlc.
Men du regner ikke med at noen av dlcene vil ha noen påvirkning av kurs så da har jeg fått svar.
Jeg skrev det ned i kalenderen når det poppet opp enten som reklame eller her inne.
Det burde ha kommet noe reklame om CE DLC’en om den kommer allerede neste uke. Håper du har rett!
Denne type argumentasjon brukes veldig ofte i stedet for å innrømme at man selv kanskje kjøpte litt for dyrt eller for tidlig, at det tar lenger tid for potensialet å materialisere seg enn man først hadde sett for seg når man kjøpte aksjen. Da er det lettere å skylde på noterringssted, analytikerdekning, ir arbeidet til selskapet, shortere og tradere, «manipulasjon» osv enn å innse at man var et år for tidlig ute eller man skulle ha solgt litt rundt lanseringene og kjøpt i stilleperiodene. I stedet sitter tussi gjengen hver dag gjennom juli og ergrer seg over at, nei denne sommerdagen i juli når mesteparten av utviklere og investorer er på ferie så kom det ikke noe stort løft i aksjekursen tilbake til «riktig» kurs i dag heller.
Ja forsåvidt. Hvis det ikke er tilfellet så er det rimelig tørke frem til myz dlc, retail, switch
Ingen hast å kjøpe iallfall
Ja de som ikke selger ved hver trigger kan takke sæ sjæl.
Ja da blir det lanngt ned igjen da. For Aksjen evner jo nesten ikke bevege seg oppover lenger.
Fredag neste uke er den 19 juli, da er det en drøy uke igjen, får håpe det ikke er andre som skal ha noe særlig volum da?
Inte säg så! Blir påmind om att semestern närmar sig slutet!
Hatt pappaperm siden april
19 juli er tom i min kalender. Noe jeg har misset out?
Om 20 personer som er utenfor skal inn med 150k hver i snitt og du ser på volumet om dagen så er det en fordel å kjøpe før disse kjøper om du har troen på triggere fremover med startskudd 31.juli
Ja dette har man jo hørt før.
Oppgang betyr Dump. All volum opp er Dump
Bedre at aksjen Holder seg her på dette Nivå.
Poenget er jo helt kurant.
Hvis 20 personer tror kursen skal opp og skal inn, så skal kursen opp.
Hvis 20 personer gir opp og skal ut, så skal kursen ned.
Neste trigger er MYZ til switch + retail med DLC. Dette vil selge bra. Men, det er også de fleste tror antar jeg. Hvor stor trigger blir dette? Vel, det får vi se om 2.5 uker
Nå er vi halvveis i Juli…tikk takk. Litt volum så er vi over 16
Eller under 14…?
Med litt volum stiger vi jo,
vi har falt på ekstremt lavt volum.
Med snitt på 14,23, tar jeg livet med ro. Tror det er stor sjans for at jeg får omsatt de på høyere enn det litt frem, og jeg har tid til å vente👍
Høres bra ut forumet har dessverre blitt slik, iallefall de som skriker høyest, at man må være “dum” for å sitte i en aksje man har troen på. Og når det er såpass mange som er ut og inn av aksjen så er det veldig viktig for de å vise til potensielle bunner og spille på usikkerkortet, de ønsker jo billigst mulig inngang jeg skal inn med 8-9000 aksjer til, og jeg er en liten fis ifht mange
Det er viktig å vite om sin egen og andres tidshorisont. Er flere her med horisont på noen uker. Dumt å følge dem hvis man selv har år som horisont.
Personlig, så er det delt. Holder på ca 50%, resten trader jeg. Tradingpotten har jeg alt fra timer til måneder tidshorisont på.