Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

De lager ikke noe nytt survival spill. Blir noe annet. That is a fact :grin:

Håper virkelig de lager ett Dune survival spill. Da kan de spare masse peng ved gjenbruk av spillmekanikken fra CE. Og i tiden fremover få utvidet begge spillene parallelt :money_mouth_face:

De skal vel ikke lage et nytt They are Billions spill også da? Med Dune merkevaren? Det vil slå an!

2 Likes

Håper virkelig ikke at vi får et reskin av CE. Vil ha noe nytt og innoativt!

1 Like

Hehe :wink: det er smarte mennesker som jobber hos Funcom så de tenker seg nok 3 ganger om før de gjør det igjen.

2 Likes

Finns ett discord forum för Redeyes och de bolag de bevakar. Går även fråga personer på Redeye där. Vänligen skriv SERIÖST.

3 Likes

Rui kalte det annonserte dune spillet ce 2.0. Så får du tolke det selv

10 Likes

Da bråstopper salget av CE

Gode kjøp I Funcom om dagen, men vanskelig å få særlig antall uten at kursen går…!

:slight_smile:

2 Likes

En del som kommer til å angre hardt når de ikke kjøpte på 14-16 tallet.

Edit: når noen faktisk skal ha noen aksjer så ser du hvor kursen går, det forteller meg at ingen vil selge her, bortsett fra roboten og noen småposter her og der. 1 drøy uken før første av 3 lanseringer fremover kommer. Spennende tid fremover.

1 Like

Var ca 40k tilsalgs igår på 14,5.

Er inne nå jeg, må jo være med på litt hyperally + weekly ser ikke verst ut :slight_smile:

2 Likes

Ikke vært noe som ligner på rally i aksjen siden 2017.

2 Likes

Nei, hehe, sant det, men du ser den stiger så et lite løft i forkant av MYZ får vi nok.

1 Like

Rett gjennom 14.50. Rett gjennom 15.00. Og det etter kniving på 14.25 i det som opplevdes som en evighet :sweat_smile:

8 Likes

Mini-ASPene er inne igjen ja, da blir det dump på 15.50 for de som er interessert.

5 Likes

Overnatte i Funcom en hel helg altså? Åh, følelsen…:innocent:

Er 99 øre over da jeg kjøpte sist for bare et par dager siden. :zebra:

7 Likes

En krone her og en krone der…

1 Like

Kan sikkert få en 5-10.000 aksjer før kursen står over 15.50 til uken? God helg!