De lager ikke noe nytt survival spill. Blir noe annet. That is a fact
Håper virkelig de lager ett Dune survival spill. Da kan de spare masse peng ved gjenbruk av spillmekanikken fra CE. Og i tiden fremover få utvidet begge spillene parallelt
De skal vel ikke lage et nytt They are Billions spill også da? Med Dune merkevaren? Det vil slå an!
Håper virkelig ikke at vi får et reskin av CE. Vil ha noe nytt og innoativt!
Hehe det er smarte mennesker som jobber hos Funcom så de tenker seg nok 3 ganger om før de gjør det igjen.
Finns ett discord forum för Redeyes och de bolag de bevakar. Går även fråga personer på Redeye där. Vänligen skriv SERIÖST.
Rui kalte det annonserte dune spillet ce 2.0. Så får du tolke det selv
Da bråstopper salget av CE
Gode kjøp I Funcom om dagen, men vanskelig å få særlig antall uten at kursen går…!
En del som kommer til å angre hardt når de ikke kjøpte på 14-16 tallet.
Edit: når noen faktisk skal ha noen aksjer så ser du hvor kursen går, det forteller meg at ingen vil selge her, bortsett fra roboten og noen småposter her og der. 1 drøy uken før første av 3 lanseringer fremover kommer. Spennende tid fremover.
Var ca 40k tilsalgs igår på 14,5.
Er inne nå jeg, må jo være med på litt hyperally + weekly ser ikke verst ut
Ikke vært noe som ligner på rally i aksjen siden 2017.
Nei, hehe, sant det, men du ser den stiger så et lite løft i forkant av MYZ får vi nok.
Rett gjennom 14.50. Rett gjennom 15.00. Og det etter kniving på 14.25 i det som opplevdes som en evighet
Mini-ASPene er inne igjen ja, da blir det dump på 15.50 for de som er interessert.
Overnatte i Funcom en hel helg altså? Åh, følelsen…
Er 99 øre over da jeg kjøpte sist for bare et par dager siden.
En krone her og en krone der…
Kan sikkert få en 5-10.000 aksjer før kursen står over 15.50 til uken? God helg!