Fant tallene
30% box på Console. noe mindre på pc.
Så hvis de har solgt 150k på konsoll hittil, så burde de mao selge 75k bare for å få riktig forholdstall. Så har du nysalget fordi det er en nylansering på toppen av det. Rimelig signifikant.
Her blir vel også mikrotransaksjoner og DLCer inkludert i utregningen?
Det står det ingenting om, så da blir det eventuelt en spekulasjon.
Det blir vel strengt tatt en spekulasjon andre veien også?
Folk liker å byttelåne spill og selge spillene videre når de er lei. Derfor er fysiske spill fortsatt populært for konsoll.
Hva skjedde nå?
Pump
Og dump
Nei, akkumulering av aksjer kalles det. Kursreaksjon som følge av at ingen vil selge!
Sikker?
Hva ellers? Stortradere på fylla?
Edit: hvor mye gikk det, skulle vært artig å se antallet og hvem som kjøpte
Fat finger
Det ble kjøpt 200k+ aksjer kursen var oppe i 16,89
Så ble det solgt ca 12k aksjer på 15kr.
Smart trekk. Tror ikke det var fat finger.
Det finnes ingen annen forklaring enn at noen ønsker å laste opp og med få aksjer til salgs så blir det en brutal reaksjon.
2 kroner opp på noen minutter altså. Og jeg var så hausete når jeg sa kursen kunne gå 5 kroner på noen timer. Jaja, tror folk innser at det var realistisk som bare det.
Det var 2 kr opp på ca 1 sekund og så ned 2kr på noen minutter, så opp 1kr på ett minutt og vi er nå “nede” i 30øre pluss.
Haha noe som våknet opp av ferie modus nå.
Fat finger eller bare noen som ville ha litt aksjer og ikke gadd å dille rundt med øretrillerne…
Og klart, var veldig viktig å raskt få solgt noen aksjer til krona under siste…!
Noen har tydeligvis panikkangst for at kursen skal gå!
Ja det beviser jo bare at jeg var for negativ når jeg sa 5 kroner på noen timer. Det kan jo komme en nyhet som setter fyr på bålet samtidig.
Hadde jo vært morsomt med en gameplay trailer på Gamescom for coop spillet som ble svært godt mottatt og med en release dato i Q1 2020. Tror det at dette ikke skjedde på E3 er grunnen til at vi så 13-tallet nylig. Oh well, fikk lastet tungt da