Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Rt 15.66 :slight_smile:

1 Like

Robocop

2 Likes

Press release: Funcom releases a new video for Seed of Evil, the upcoming expansion for Mutant Year Zero: Road to Eden

9 Likes
16 Likes

Dette blir kult. Jeg synes de har vært gode til å bygge opp gode karakterer i MYZ. Jeg håper de bruker de videre i coop-spillet. Det hadde vært så kult. Vi trenger et skytespill der du kan være grisen, anda og elgen.

12 Likes

Eller rånån, gåsa og æljen som noen av oss ville sagt.

3 Likes

Avanza ägare fortsätter att minska i antal. 1561 stycken nu. 2400 när CE släpptes

Blir spännande när alla ska in inför 2020 spelen

4 Likes

Noen som er tilbake fra ferie ser jeg :neutral_face:

Sikkert noen som skal swing-trade litt før MyZ release :thinking:

Som jeg sa i et innlegg som ble sletta her inne i forrige uke:

Se frem til masse hausseinnlegg fra mini-ASPene neste uke, etterfulgt av en dump og øredøvende stillhet.

100 % korrekt.

5 Likes

Hvordan bidrar dette innlegget til en bedre debatt. Hvor er hauseinnleggene du snakker om, hvor er dumpen du snakker om. Hvor er stillheten du snakker om.

Sålangt har folk i stor grad kun postet det alle vet kommer, Mutant, Q2 og Gamescom.
Vi har kun hatt noen rare Pumps.

Så langt er du 100% feil.

6 Likes

Det jeg sa kom til å skje skjedde. Masse aktivitet og innlegg i slutten av forrige uke og i går, og heelt stille i dag.

Jeg spådde riktignok dumpen på 15,50, men det var vel et stort kjøp i går som trakk opp.

1 Like

Merkelig handel i Funcom.

News at eleven…

Hva har skjedd? Hvor er dumpen du snakker om ?

Aksjen har vært ca død med tilhørende få poster i hele sommer.

Det kommer garantert en dump, det gjør det jo alltid, men dumpen har ikke kommet enda. Isteden har vi sett økt volum og grønne dager.

Litt motsatt av det du spådde.

8 Likes

Siden April har det vært 7/17 grønne uker med avtagende volum.

Jeg ser på aksjekursen jeg.

Solgte på 15.50 jeg. Jeg ga grunnene til det i forrige uke.

Dump ettefulgt av øredøvende stillhet:

Så du er også en Mini ASP ?

4 Likes

Det dumpas för fullt :slight_smile:

Hvilken dump snakker du om?

Du har mast om en dump nå i masse poster. Men nå sier du jo at du har solgt selv.

Så det har ikke vært en dump, kun en pump. Roboten selger nedover, du joiner. Så den du egentlig klager på er deg selv? :wink:

3 Likes

Alle som skriver på dette forumet er mini-ASPer. Men ikke alle som liker å snakke om det. Spesielt var det visst én som ble skikkelig fornærmet.

Jeg ga ihvertfall beskjed på forhånd om hva som kom til å skje.

Skrevet på fredag:

1 Like