Ja CE er etter min smak det beste survivalspillet. Spesielt om man liker litt sånn Minecraft bygging. Men 10x Harvest er et must da. Så offisielle servere er jo pining.
Sier da ikke at det går dårlig. Men den vanlige oppfattelsen om et selskap som “trykker penger” er etter min mening at det er sterkt cash positivt. Synes derfor det blir feil og misvisende å slenge ut formuleringen slik den ble gjort. Havner inn unner useriøs hausing hos meg det
Noen i Funcom trykker penger som pokker mens andre bruker de opp like fort?
Tror ikke du heller mener uttrykket normalt brukes om alle selskaper med omsetning
Det er bra vi har deg her til å få oss ned på jorda igjen når vi blir litt for entusiastiske
Han har sikkert janteloven skrevet over senga
Apple Arcade kommer i høst - kanskje passende for Chop Chop evt. flere spill fra Funcom?
logget av aksjehandelen for 3 uker siden, har hatt 100% ferie… Pengene står trygt, funcom skal opp, det er bare spørsmål om tid.
Den der var både sleip og stygg…
Takk for aksjer på 14
Hehe må le. Kan det bli mer patetisk
Den berømte sell-on-news dumpen.
Gikk lavere enn jeg hadde fantasi til gitt.
Fantastisk… men er jo ideelle forhold for litt stop loss raiding nå da. De som følger med gjør gode kjøp da!
Edit: Er ikke store summene en trenger for å bevege kursen en 50øring eller to opp/ned nå
Dette er jo gull
Long traktor strikes again!.
Det blir lang traktor limo utgave!
Problemet er bare at det ikke er kjøpsinteresse nok til at dette mønsteret (les: driten Atle holder på med) til at aksjen ikke gradvis radbrekkes.
De få som tar imot har for lengst lært seg at når det er noen prosent i pluss så skal det selges. Og kursen flyttes dermed gradvis nedover.
Det ovenstående er bare en gjentatt og gjentatt og gjentatt observasjon.
Hei Rui & Co - på tide å rømme nisseberget
Nå koser vi oss.
Mener det er bare tull å rømme landet jeg. De må bare jobbe på og overbevise markedet om at strategien fungerer. 2019 er fortsatt en overgangsfase til den nye strategien. 2020 er da Funcom må levere med denne strategien.