Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Tror de kan overbevise så mye de bare vil uten at det vil hjelpe, aksjen er oversvømmet av alt som kan krype og gå av elendighet ref. min kommentar i går. Her må det helt annen lut til, utskifting av massen vil være noe av det eneste som hjelper på sikt. Funcom kan levere hva de bare vil i 2020, men samme tullet vil fortsette. Bare vent :joy:

4 Likes

Jøss. Er litt feig mtp giring, så la inn usannsynlig lavt. Jaggu sattn🤣.

I pluss allerede🥂.

Da er det vel bare å vente på 2020.
Så får vi se om vi får 18 eller 20 for de da.

2 Likes

Forsiktig med å sprette chamisen, inntil posisjonen er solgt. Det er tidlig på dag! Ref tidligere dumper

2 Likes

Om det dumpes mer nå så kan man iallefall trøste seg med at vedkommende som dumper ikke tjener penger på selve dumpen :slight_smile:

1 Like

Perpektivet er lenger en i dag🙂.

Kan godt være jeg går i minus på den og i noe tid, men tror på fin gevinst👍

Men jeg trodde ærlig talt ikke vi skulle så mye ned i dag.

1 Like

Det vet du ikke. Finnes muligheter for det - feks. nakenshorting. Blant svenskene spekuleres det i om det eks. er mulig gjennom PAS.

1 Like

Mulig, men lite trolig?

Ganke komisk utvikling i kursen om dagen… Må bare takke og bukke for billige aksjer. Hadde ikke trodd jeg skulle få fylt på så lavt. Ser frem til å selge disse igjen mellom kr 30-40 om 1-2 års tid. :wink:

2 Likes

Tenker å kjøpe mer når bunnen er satt heller. Holder potten jeg er inne med nå da den er såpass liten at det ikke plager meg. Teknisk ser det ikke pent ut med fall på såpass høyt volum. Blir nok bedre kjøpsmuligheter her etterhvert.

2 Likes

Men om det sitter en fyr og hiver ut dette volumet alene så tegner han jo sin egen TA-strek.

6 Likes

Joa, men så lenge ingen tar i mot så er det kanskje riktig da at kursen skal ned?

1 Like

Spørs jo om han selger aksjene med et AS og kjøper de med et annet. Altså samtidig.

Nå har jo folk tatt imot alt da :wink:

Så skal de ut på 14,5 og 13 ved neste korsvei.

Skal se dere danser ned på 12-tallet snart :ok_hand:

3 Likes

Ja, jeg er en av de med mine 2k

Man er strengt tatt der at ledelsen kan vurdere å slippe litt info om de kommende, interne prosjektene for å gjøre noe for å bedre situasjonen.

2 Likes

Funcom prioriterer å få gratis PR til spillslipp, så derfor får man ikke noe info før spillpressen. Spillpressen får først info når Funcom mener de får noe igjen for den gratis PR-en.

1 Like

Det vet jeg, jeg sier at de kan vurdere å dryppe litt tidligere enn planlagt for å utøve et snev av aksjonær- og kurspleie (hyggelig med innsidekjøpe hele veien ned fra 20-tallet, riktignok). Det er sågar alt annet enn bra for selskapet selv med lav verdsettelse når det kommer til å gjøre oppkjøp mv.

Skadet vel ikke MYZ eller CE med litt tidlige hint / teasere.

2 Likes

Da ble det handlet litt i dag på 14 og 13.50. Ventet lenge på at de skulle gå inn :slight_smile: tenker å selge halvparten på 15 og halvparten på 16.
Usikker på om det er svingtrading når det går måneder?

1 Like

Det er swing trading, bare for veldig tålmodige. :smiley: