Når tror du det blir release av Conan singelplayer i 2020?
- Q1
- Q2
- Q3
- Q4
0 stemmegivere
Når tror du det blir release av Conan singelplayer i 2020?
0 stemmegivere
Begge poll’ene var tiltenkt for 2020. Blir resatt om jeg endrer
Redeye er ute med ny oppdatering om Funcom:
Dette er så godt som en bekreftelse på at det kommer mounts eller lignende ganske så snart
Edit:
I dag passerte konkursboet Starbreeze 50+ % av Funcom sin mcap, og har gått 100 % i år vs Funcom sine ~10 %.
Verre skal det vel bli også. Finnes liksom ingen grenser for hvor langt denne strikken skal strekkes.
de skulle skrevet, da hadde det blitt fart på community:
“These upcoming mounths are going to be full-packed of goodness :)”
Er da massive traders i SB også men volumet er stort nok til å absorbere alle.
Jeg tror dette forumet diskuterer og antar så mye at handel i Funcom blir m er koko, og alle skal være så smarte osv. Det finnes ingen reelle triggere fordi vi vet stort sett alt, gamescon blir bare en gedigen skuffelse fordi spillene er ccc og Mom. Kvartalsrapporter regner flere her inne seg ganske nøyaktig til hvordan det blir. Det må noen overraskelser iform av brutale salgstall, nå vet vi jo at det mounts eller scorcery også, basert på ha det skulle komme noe fett! Ingen overraskelser lengre, bare skuffelser!
Hvorfor så ufattelig negativ ? Mistet troen? Det er jo når de fleste er enige om at det ikke er noe positivt i vente man skal kjøpe - ikke minst når den siste optimist er blitt pessimist. Stemningen på tråden her inne gir meg i allefall en god følelse ifht. kjøpsordrene jeg har lagt inn til uken
Mistet troen har jeg ikke for jeg har da en haug med aksjer men jeg har mistet troen på at noen lar denne gå før neste år. Har du tid til å sitte på denne gjennom hype selv tror du om du får aksjer på si 13
Har ingen problemer med å swing-trade Fun over et lengre tidsrom på disse nivåene.
Du kan forøvrig se analysen jeg la ut nettopp i TA tråden hvor jeg føler vi nærmer oss en trendbunn.
Problemet med Funcoms aktieägare är att de enbart diskuteras om närliggande triggers och inte värden som ligger längre fram i tid. Funcom prisas bara på det som finns i närtid och det som hänt och inte framtid. Trist. Kika på närliggande peers i Norden.
Blir spennende å følge med på. Jeg har 1 ask konto som er fylt opp med snitt på 14.6, det er sparingen min, så har jeg ordnet med en belåningskonto som skal fylles opp fremover, hvor mye avhenger av kurs selvfølgelig. ASK tror jeg blir meget bra fra vi får news om ett av storspillene og videre derfra. Hadde håpet på dato på Conan Single først, men blir kanskje coop først? Her vet vi jo 0, Conan kan vi iallefall anta vil selge ett allright minimum som imo vil dekke utviklingskost ila få måneder. Kan jo selvfølgelig få boost av mer innhold av betydning i CE, og MYZ kommer til å bidra når det kommer salg, dagens interesse tatt i betrakning så bør det skje heller før enn senere. CCC og MOM har jeg ingen forventning til annet enn at de bidrar til porteføljen og gir drypp over tid. Mer tro på CCC som overraskelse heller enn MOM, scary shit er vel någet begrenset som sjanger?
TI er jo veldig mye traderorienter, og når aksjen hopper og danser så mye som den gjør så er det jo ett spennende case for mange. Jeg tror neste storspill må overbevise for å få inn mer volum, og er det bra så vil kursen stige uavhengig av pumps and dumps. Volumet nå er stort sett enkeltmannsprodusert, så når man vurderer volum i Funcom på opp og nedgang så blir det mindre signifikant slik jeg ser det. Det forteller egentlig bare at markedet ikke er klar for å prise Funcom mer korrekt, og at selskapet anses som en “Vanilla Ice”.
Selvfølgelig @antzzo Hver sin strategi men jeg synes det i allefall er kjekkere å swingtrade enn å sitte long slik jeg gjør i f.eks NANO. Det er dritkjedelig og jeg følger nesten ikke med på hva som skjer der for – hvorfor skal jeg? Har de rekruttert nok pasienter? Har det kommet noe news om studier? IDK. Jeg følger ikke med fordi jeg er long og skal være long ut neste år.
Hvis folk er long Funcom forstår jeg ikke hvorfor man hele tiden skal følge med på day-to-day og diskutere kortsiktige triggere. Hvis man er long legger man aksjene i skuffen og tar dem opp når man får varsel på mobilen om at target er oppnådd.
Når det gjelder FUN er jeg ut og inn og det er mye kjekkere. Da er det også mer relevant å se på hva som evt. kan løfte kursen på kort sikt da, for å time inngang og exit.
Angående prisstrategi:
Det som slår meg i denne aksjen er at mange folk ikke ser ut til å skjønne sammenheng mellom langsiktig aksjeutvikling og konstant kortsiktig triggerfokus. Man kan ikke få begge deler når majoriteten fokuserer kortsiktig. Funcom har svært mange triggere sett mot andre aksjer, man lager forventinger, som ofte er for store og skal kaste seg på i forkant av hver trigger og gjerne ut igjen med gevinst etterpå. Med en aksjemajoritet av denne typen vil da heller aldri en langsiktig positiv utvikling skje. I andre sektorer ville man antakelig sett på det som skjer som en oppbygging sten for sten, langsiktig. Så ja, største problemet i denne aksjen er eierne og ikke selskapet. For de leverer den strategien de har satt. Beste for selskapet er, for å gjenta meg selv igjen å få byttet ut mye av aksjonærmassen. På en aller annen måte. Sånn er det bare dessverre
Selvsagt kan man få begge deler.
Problemet er at det er ingen direkte sammenheng mellom kurs på lang og kort sikt, og dette gjelder de fleste aksjer. Langsiktig utvikling styres av andre forhold enn kursutviklingen dag til dag.
Hvis kortsiktige triggere overrasker positivt så får man etter hvert den positive langsiktige utviklingen fordi flere og flere ser verdien av aksjen over lenger og lenger sikt.
Hva tror folk om Chop Chop? Tittet så vidt på traileren, og det så da unektelig litt småmorsomt ut? (Minner meg om Gauntlet, for de som er gamle nok til å huske det ).
Jeg har null forhåpninger, så i utgangspunktet er det umulig for dette spillet å overraske meg negativt. Det kan kun bli nøytralt eller positivt.
Null forhåpninger. Spent på prissetting. Det håpet jeg har angående spillet er at det kan bli en “Nindies-hit”. Synes det er formatet det passer best.