… men det er jo en lavere topp? Forrige var jo på 18? Så da er du jo enig med meg?
Nei, nei nei @h3nk1… Jeg husker enda sist du hevdet betonggulv støtte
Det ble magasuge funcomstyle da -50%
Var mange som drev med bunnfiske på 15 kroner før sommeren
Jeg er kjempefornøyd med kjøpet mitt på 15👍
Jeg er også fornøyd med kjøpet mitt på 16, 14, 13, 12 og høy 11😉
Edit! Har kjøp på 17 også som jeg er fornøyd med
Er fornøyd med snittet mitt på rundt 17, hadde vært enda mer fornøyd med snittet mitt om kursen var feks 20-30 eller 40 osv…
I Funcom har det så langt vært betonggulv på 25, 24, 23,22, 21,20, 19,18, 17, 16, 15, 14, 13 og 12.
Betongtrapp…
Syns Funcom har holdt seg bra jeg. Og jeg er glad for nedgangen. Det gir meg billige aksjer. Så nå som depresjonen kommer snikende mot oss hvet jeg med sikkerhet.
At jeg kjøper en aksje som øker sin inntjening når folk mister sin Jobb. Spill er tidsfordriv.
Jeg har kjøpt en aksje som er på bunn i sin trendkanal.
Aksjen har en meget Lav RSI.
Aksjen har visst seg Historisk og gå mot Makro “Spesielt Børskrakk”
Og Spesielt i dag. Når Fun har NO Depth. Cash på Bok og store Lanseringer i vente.
Som appåtil Markedet ikke vet dritt om…
Alstå for en … unnskyld Makan til kjøpsanledning.
Så dere som tviler… På Makro . Det blir ikke bedre… Men Funcom vil
Derav ironisk meme for anledningen
Spøk til side skulle man tro Robur-emisjonsnivået er der salgslysten og dumpe-hensiktsmessigen avtar.
But hey, Atle og Funcom.
Ja, det skjønte jeg ref. smile`s i innlegget mitt. @Paddy80 tok det hele riktignok blodig seriøst og da har jeg for såvidt oppnådd hva jeg kunne håpe på
Jeg har ikke solgt en aksje siden skilsmissen :). Kjøpt lavere enn dette før, men tok for 50 tusen denne uka også. Og kjøper ca det samme hver mnd så lenge kursen er her nede. Tenk! 2020 kommer. And beond. Men da vil tallene nesten uansett være så blå at kursen ikke kan holdes igjen lengre.
Ingen poeng å snakke om betonggulv i dette papiret … Det sørger «Ass-Geir» og hans nyttige idioter for. Fordelen med det er at super-tilbudet fortsetter. Selv har jeg økt med Ca. 80K aksjer de siste 3-4 ukene (sist i dag på 12-tallet), 60ish% av de, langt rimeligere enn Rui’s siste kjøp … Hvem hadde trodd … Tiden vil vise oss hva som var lurt
Galskap
Jeg investerte hardt i Funcom tilbake i 2016 fordi jeg hadde troen på strategien som ble presentert.
Samtlige analyser jeg kunne gjøre av Conan Exiles, sjangeren og så videre. Brukte enormt med tid rundt det, så snart nok av detaljene var klare.
Jeg vil anse meg selv som en av de mest seriøse investorene funcom, og vært investor i 3 år helt til rundt april/mai 2019.
Grunnen til ikke å være investor nå?
Jeg klarer ikke forsvare Mcap med den informasjonen som jeg føler meg komfortabel med, som er gitt til oss. Conan exiles har vært og vil fortsette å ha stabil høy inntjening, myz er også relativt kjent nå hva bringer. men i forhold til forventninger større nedsiden enn oppside.
Som sagt, jeg investerer aldri uten å ha nok informasjon, og jeg er enig i at pipen til Funcom ser veldig bra ut. MEN. Spillene skal fortsatt ha en suksess, men INGEN her inne kan fortelle meg nok om detaljene. Det er for lite informasjon om de fremtidige spillene, og jeg investerer ikke i selskapet basert på at Conan Exiles hadde suksess. For meg er det enorm usikkerhet, og syntes de har brukt for mye tid med informasjon. Da vil jeg heller stå utenfor helt til jeg vet og la kursen få den bevegelsen den får frem til jeg vet.
Når i tillegg makro er spådd snudd i resesjon ila 2 år så gir det enda mer grunn for meg å være rasjonell å holde meg utenfor,
Helt frem til jeg får ny informasjon. Da ønsker jeg å investere på nytt. Gitt at jeg liker det som blir sagt og at de analysene som foreligger er gode nok. Men jeg er blitt en funcom-sjel, så ønsker ikke annet enn suksess. Men jeg er først og fremst en investor og ikke Funcom- fan.
Önskar dig stort lycka till i framtiden men jag tror du sålde i alldeles fel tillfälle om du baserar ditt sälj på att du inte vet något om framtiden. När CE blev en succé så fanns de ingen pipeline för framtiden. Du borde sålt då. de är snart det roliga börjar imo.
Vi kanske ses i framtiden. Får hoppas du inte skriver massa baisse som vissa andra gör här efter de sålt.
Takker, du også. At jeg burde solgt da er jeg ikke enig i, fantes plenty grunner til å fortsette som investor. En rask titt på P&L og BS siste 8 kvartalene etter suksessen, pluss alle de ulike avtalene, plattformene og nyansettelser- de taler sin egen sak! Men akkurat nå er det for lite informasjon om fremtiden, og for mye usikkerhet. I alle fall for meg.
Siste betraktning og finansene som sådan vil jeg si at fint forsvarer mcap - og vel så det. Vi er i dag på kursnivåer som da Robur kom inn på eiersiden gjennom emisjonen i 2017, for å sette det litt i perspektiv.
Det sagt forstår jeg dere som ønsker mer informasjon om neste års spill.
Når vi ser på kursutvikling og likviditet (herunder pump-dumpingen av aksjen) må Funcom virkelig stille seg spørsmålet om dagens guiding og informasjon til markedet er hensiktsmessig / tilstrekkelig.
Svaret på dét er nei, med stadig flere streker under.
Edit:
Ha en fin Funcom-dag, mvh.