Risk/rewardmessig, så sikter de nok på 2019, men utfra tilbakemeldinger på gameplayvideo og demo på stands, så tror jeg de kan utsette for å polishe hvis disse er bra nok. Som med MYZ, eller som CE hvor første gameplayvideo fikk slakt fordi ting så helt alfa ut.
Helt enig. Stian er sikkert flink på økonomi men synes han generelt ser ubekvem ut når han skal snakke for forsamlinger (tenker da på kvartalsrapporetene også). Jeg synes de enten bør sende noen annen eller gi Rui ansvaret for å ta økonomidelen også. Han burde ha god nok kontroll til å kunne ta det på slike presentasjoner i hvertfall.
Litt morsomt når han lette etter ordet: “megler” på engelsk og endte opp med å si “the places where you can buy and sell shares”.
Litt ironisk at begge publishingtitlene for 2019 ser ut til å være 80-95% finansiert av Funcom?
https://www.redeye.se/events#/event/582143
Funcom ska presentera klockan 12.30 igen
Denna kommer vara längre
Men hvor finner man live streamen når det begynner. Dukket ikke opp på tilsvarende side på forrige.
https://www.redeye.se/events#/event/582143
Dukker vel opp der.
Edit: Hva gjelder kursen, så vil jeg nesten driste meg til å si at kjøp på 13-blank trolig ikke er helt nedsnødd når vi får Q4-tallene. Synd med volumet, men det har jo sine årsaker. Aksjen trenger en periode uten de helt store krigshandlingene.
Mulig men som sagt, på morgenmøtet dukket det ikke opp på tilsvarende side.
Takk for link.
Ser nå at de på eventens side har link til livestreamens side i beskrivelsen med bare teksten “LÄNK TILL SÄNDNINGEN” uten noe ikon eller noe . De kunne jo ha lagt inn link der det står “Live” eller på bildet på den siden synes nå jeg Lese kan man jo ikke
Bedre nå som han ikke bare har 20 min ish på seg
Kommer til å lage en oppsummering av info som kommer i den streamen ikveld for de som ikke får sett den.
Kommer vel neppe noe ny info som vi Funcom-nerder ikke vet alt om fra før tipper jeg. Det viktige er jo at man får spredd budskapet.
Interessant. Forstår de godt… Sunt med konkurranse til gribbene i Valve. Funcom er kanskje litt for små enda for å ta sjansen utafor steam? 30 % av salgsinntektene rett til Valve er jo hinsides
STår mer om dette i THQ tråden
Epic store får 1 år ekslusivitet. Det har sansynligvis blitt betalt ut MYE penger for den dealen.
Lover godt med mulig intern realese allerede i 2019. At de arbeider videre med MYZ, med mulig ny plattform. Nintendo?
De er dog virkelig ikke født til å presentere de der… men sånn er det vel. Klarer ikke spille av en film😂
Morsomt når Rui snakker om opsjoner til 18 kr, og sier ikke om de får verdi, men NÅR de får verdi. Viser hva han mener om den nåværende verdien av selskapet🙂
Ja, den här gången var det klart mycket bättre!
Tror ikke det er noe galt med de tekniske skillsa til Rui, han har tross alt jobbet som utvikler. Er vel heller noe kødd med opplegget til Redeye?
Undrar om Stian sa lite för mycket angående internt utvecklade spel eller om han bara ordlade sig lite fel… Han sa “Eventhough there are no games in 2019 there will be two coming out in 2020”. Rui var snabbt inne och sa att “nothing is officially confirmed yet” och “there is still a chance that a game comes out this year”.
Antingen (och troligtvis) så pratade han rent hypotetiskt och menade i det fall det inte kommer något internutvecklat spel i 2019 så kommer det två i 2020 eller så menade han att det faktiskt är kört med internutvecklade spel i 2019.
Oavsett så reducerar jag min sannolikhet att det kommer i 2019 till 10-15%. Kändes så från hela praten om just detta tema