Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Når du sier den er overkjøpt eller oversolgt så er det en fortolkning av verdiene til indikatoren.
Det er ingen fasit!

De som kan TA vet at indikatorer isolert sett gir liten verdi. En aksje som er overkjøpt kan være overkjøpt lenge dersom det er en grunn til verdistigningen. Motsatt kan en aksje som er oversolgt også være oversolgt lenge.

Når man fortolker data (av f. eks RSI) driver man i praksis med TA, enten man tegner streker eller ikke.

5 Likes

En av de viktigste tingene i TA er rett og slett å se om aksjen er i en stigende eller fallende trend (nå), der fungerer streker helt utmerket.

6 Likes

Hva slags news tror du vi får?

Det er en stream i kveld det har vært knyttet litt forhåpninger til nytt content og snarlig utgivelse av dlc.

Ref. Exiles-tråden er forhåpningene om oppdateringer ang. mounts/sorcery i denne streamen avkreftet av jens erik på funcom-forumet.

@Evilfreud jeg hadde satt pris på om metadiskusjoner om TA flyttes til riktig tråd :slight_smile:

2 Likes

Okej, kort kommentar om mötet i Funcom båset.

Träffade den alltid trevliga Tascha . De är ett väldigt litet bås de har men de vill inte lägga så mycket resurser på dessa typer av spel, det är svin dyrt här.

Efter det så nämnde hon själv att de kommer ha ett stort bås på Twitchcon som de håller på och preppar för nu. Hon nämnde att de har något stort på gång med Conan Exiles ! Siege?! Annan typ av PvP? Hur som helst så lät de på henne som att de storsatsar!

Twitchcon är 27-29 september

26 Likes

Tipper Co-Op…og/eller det som hintes om her:

Kanskje ikke 2019 blir et traust mellomår allikevel :wink:

4 Likes

Nej -CE slutar "aldrig"imponera! :+1::muscle:

4 Likes

Någon kort kommentar om spelen?? Väldigt nyfiken nu känner jag :wink: :slight_smile:

Forstår jeg det rett at det er ikke updaten som skal streames i dag hun viser til?

2 Likes

Stämmer. Updaten idag är inte kring det som händer på Twitchcon. Kommer en stream närmre det datumet.

2 Likes

Ny jobb-annonse Senior animator til Dune IP som er i pre-production :slight_smile:

3 Likes

*pre

1 Like

Cross-server pvp battlegrounds som i wow :crossed_fingers: :crossed_fingers: :crossed_fingers:

2 Likes

Tør vi tenke i de baner? Da hadde spillet blitt sjukt bra! Tenk, klaner går inn sammen i Battlegrounds og samarbeider for å vinne over en klan fra en annen server. Jesus, det hadde tatt av! Da ville jeg begynt å spille det igjen. I stedet for wow classic. Som jeg venter på nå.

3 Likes

Kommentar om spelen Gamescom:

• Conan Chop Chop: det var min polare som spelade detta samtidigt som jag lirade MoM. Han äger inte aktier i Funcom men tyckte de var ett bra spel. Han kände direkt att detta skulle passa in på ett online Coop spel också och blev förvånad när de inte var så. Personen från Mighty Kingdom sa att de flesta som testat CCC efterfrågat online Coop men de vill se folks feedback först innan de planerar lägga in denna feature. Jag hade skjutit på spelet tills featuren kommer med för maximal Buzz. Pris på spelet nämnde de runt 20 dollar.

• Moons of Madness: Riktigt bra spel faktiskt. Det var i princip samma demo som på E3 så hade ju sett det men blev ändå rädd några gånger. Riktigt snyggt grafiskt och miljön är fin. Jag hade svårt att hitta vissa saker, och de var ganska svårt att navigera sig fram i mörker, även med ficklampan. En från Funcom nämnde att de ska fixa waypoints för å göra det lite enklare, för de som vill. Glömde fråga om pris.

9 Likes

I dyreste laget?

7 Likes

Jeg har tidligere sagt at 19.99 er det absolutt aller dyreste de bør vurdere å legge seg på.

Prisstrategi virker ikke å være Funcom sin sterke side. Men vi får se hva de legger seg på til slutt.

4 Likes

Dette tror jeg er for dyrt. Hadde det vært online cross platform coop, så kanskje.

5 Likes

Helt enig. 14.99$ burde vært maks synes jeg.
Blir spillet en hit er jo 20$ knall men tar litt nuven av impulskjøp med den prisingen frykter jeg.

7 Likes

Så blir det MASSA klaging på pris vilket medför sämre betyg som i sin tur påverkar salg

3 Likes

Håper virkelig de legger seg nærmere 10 enn 20 $ hvis de har planer om å selge mange spill av denne typen ( og i tillegg uten online co-up)
Reality check Funcom

6 Likes