Fordi da kan vi bli skuffet og dumpe kursen
Ingen oppgang før kvartalsrapport, ingen (grunn til) dump
Ps4+ dealen. De har også vært i dialog med funcom, vet ikke om funcom hintet noe i den v dialogen…
Dette estimatet er fra etter MYZ dlc, så antar at de har hatt mulighet til å justere for hva de tror ps+ og conan unconquered bidro.
Vi har blitt ganske bortskjemte med kvartalsrapportene etter monsterhiten CE selv om det ikke foreløpig har hatt en naturlig impact på kursen i normal retning. Det er ikke ett spørsmål om det blir bra, men hvor bra
Spelar ingen roll om det är 7 eller 10 musd i denna rapporten. De är varken mitt mål eller Funcoms mål att be till gudarna för en bra rapport. De är vad Funcom har gjort om 1-2 år som är relevant.
I tillegg kom det jo season pass + 2 dlc’er i q2.
2 Season pass kom + en deluxe och en complete edition + 2 DLC
Verdt å huske på at bare 25% av sesongenpasset blir bokført i Q2, men det vil fullt påvirke cash flow.
Inte av S1 där bokförs hela
Det er en year 1 dlc bundle, ikke et season pass. Vi er egentlig enig her, bare semantisk forskjell.
Fordi vi vil at aksjen skal gå opp vel?
Legitimt ønske det, i all den tid kursen er 13 kroner - uavhengig om Q2 viser 5-6-7 eller 8 MUSD.
Om det skulle komme en dipp nå så får det være, jeg kan kjøpe litt på belåningskontoen min fremover og sikter meg inn på suksess på de neste store titlene, penger jeg ikke trenger i umiddelbar fremtid uansett, så har nada å si. Jeg tror imidlertid at det kan bli en fin tid frem mot nyttår.
Får vi fortsatt nedsalg idag så er det mer pga makro tror jeg. Handelskrigen ligger som en klam hånd over hele markedet.
Big Day. Samma dag som Funcom har rapport? Läser jag in för mycket?
Helt sikker sette ny personlig rekord i benkpress
Den som lever till kvällen får se.
Åpenbart nyheter på gang fra Goldfarb og studioet hans - de ansetter også om dagen. Blir mer overrasket hvis Funcom ikke publisher noe fra den kanten. Om det kommer informasjon på kort sikt er et helt annet spørsmål.
Du må ikke ha for store foveninger til rapporten, slik at vår venn fra Bergen får mulighet til å kjøre dump…
Regner med at fokuset vil være på CCC og MOM frem til Funcom “er klare” til å fortelle om de neste prosjektene…