Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Godt poeng, litt som the park, hide and shriek. Men denne gangen som publisher og multiplattform. Funcom har uansett ikke brukt mye penger på ccc.

1 Like

Jada nei da så ja.

bilde

:rofl::rofl:

Coop trailer kommer snart. Kjenner det på gikta

Presentation of Second Quarter 2019 Financials

2 Likes

In our North Carolina studio we continue to work on the multiplayer shooter game we hope to start revealing more of soon and bring to market in 2020.

Ellers er tallene en del bedre enn jeg forventet.

4 Likes

Da ble jo revenue bedre enn det Redeye estimerte ( og sånn har det vel vært de siste kvartalene ) :slight_smile:

9 Likes

Bedre revenue, litt dårligere EBIT. Høyere expenses.

1 Like

Viktigste:

• Noen regnskapstall jeg ikke har sett på.
  • Conan Single Player = On hold.
  • Coop Shooter IP = Mutant Chronicles.
  • Fokus på Dune spillet (i stedet for conan single player).
  • +1 publishing spill annonsert (de sier 2 ukjente, 1 er slovakisk i 2021, det andre er nytt og helt ukjent).
1 Like

Og conan single player onhold

1 Like

Första bilden på coop shooter som är mutant chronicles. De har tyvärr lagt Conan singleplayer på is för att satsa på Dune och Conan Exiles

13 Likes

Det er faktisk et riktig og godt valg.

14 Likes

Fantastisk bra rapport nok en gang.

2 Likes

Synd med Conan singelplayer… De ønsker vel ressurser over på Dune for å launche tidsnok ift synergi med filmen🙂

3 Likes

De tjener så gode penger på CE at de har fullt fokus på det også. Bra avgjørelse imo

9 Likes

Skal vi forstå det slik at de satser på å slippe Dune tett på filmen? I så fall tar jeg heller 3 utsatte Conan SP i bytte mot å slippe i forbindelse med monsterfilmen.

Ingen forventet Conan SP før i Q4 2020 uansett.

16 Likes

Tipper det er grunnen ja.

Film nr 2 antar jeg ja :slight_smile:

i streamen sa Rui precis att de kommer marknadsföra filmen och Dune spelet samtidigt :smiley: :smiley:

8 Likes

Nå som Conan SP er ute, Så er dune launch mot film 1 mulig.

Film 2 kommer jo ikek før 2022? eller 2023?

3 Likes

Lansering januar fint det :nerd_face: Chochoo maddefakkas :poop::poop:

1 Like