Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Prioritet Dune + CE confirmed.

Fra Oslo. Mutant coop unaiten

Mas om han der Goldfarb. Føler jeg leser mer om ham her inne enn Funcom.

1 Like

@anon80503862 de vil prøve å få lanseringen til å dra fordel av filmlanseringen i desember 2020 er hva jeg leser.

Det er 15 måneder til desember 2020, spørsmålet er om de klarer å kjøre ut et spill på den tiden? Evt rett etterpå?

2 Likes

Ingen problem, rett ut i early access. Funka bra forrige gang. He he

6 Likes

Det er kort tid… MEN ikke umulig.

husk at MYE legwork er gjort i sammenheng med CE.

5 Likes

Januar maybe? Etter all time high box Office hit

2 Likes

HINT HINT - de er leie av det som skjer med aksjekursen ja.

1 Like

De har virkelig endret tonen hva gjelder notering og handelsmønsteret. Det sier veldig mye, og det er oppriktig trist at det er et tema i det hele tatt.

Men det er bra at de er tydelige på dette nå - det har gått både galt og for langt.

9 Likes

Hehe, blir vel en ordning på den etterhvert :+1:

Fck… hva sa de om det? Hadde en 3 åring som måtte opp på do…

Ja, i tidligere streamer har de jo bare avfeiet hele greia. Nå var de veldig tydelige på at de kommer til å ta dette på alvor.

1 Like

@anon80503862

Ja, det jeg også tenker. Håper en kanin ut av hatten ellers blir det vel ned :upside_down_face:

MYZ och CU är helt avskrivna per sista juni. De har alltså fint kassa flöde och ökad kassa med detta. Imponerande

2 Likes

Hva mener du, sa de de vil bruke mye av CE inn i utvikling av Dune?

Fun tar aksjemanipulasjonspisset alvorlig, sneakpeak av coop shooter aka startskuddet på mer, hva mer trenger man? Opp fremover nå :wink:

2 Likes

På møtet i mars sa Rui at dune var CE 2.0.

Dvs at når de lager dune starter de ikke på 0.

De kan starte med CE , og skinne det om til Dune.

Nå er det endel tekniske problemer i CE som jeg vet Funcom vil fikse ( og som jeg tror er fikset i den store oppdateringen).

Men Dune blir billigere og raskere å produsere enn CE fordi man kan gjenbruke store deler av kodebasen.

2 Likes

Beste takeawayen for min del var at de brukte såpass lang tid på å adressere handelssituasjonen i aksjen. Tydelig at de har brukt tid på dette og kommer til å følge opp.

1 Like

1 Like