Prioritet Dune + CE confirmed.
Fra Oslo. Mutant coop unaiten
Mas om han der Goldfarb. Føler jeg leser mer om ham her inne enn Funcom.
@anon80503862 de vil prøve å få lanseringen til å dra fordel av filmlanseringen i desember 2020 er hva jeg leser.
Det er 15 måneder til desember 2020, spørsmålet er om de klarer å kjøre ut et spill på den tiden? Evt rett etterpå?
Ingen problem, rett ut i early access. Funka bra forrige gang. He he
Det er kort tid… MEN ikke umulig.
husk at MYE legwork er gjort i sammenheng med CE.
Januar maybe? Etter all time high box Office hit
HINT HINT - de er leie av det som skjer med aksjekursen ja.
De har virkelig endret tonen hva gjelder notering og handelsmønsteret. Det sier veldig mye, og det er oppriktig trist at det er et tema i det hele tatt.
Men det er bra at de er tydelige på dette nå - det har gått både galt og for langt.
Hehe, blir vel en ordning på den etterhvert
Fck… hva sa de om det? Hadde en 3 åring som måtte opp på do…
Ja, i tidligere streamer har de jo bare avfeiet hele greia. Nå var de veldig tydelige på at de kommer til å ta dette på alvor.
Ja, det jeg også tenker. Håper en kanin ut av hatten ellers blir det vel ned
MYZ och CU är helt avskrivna per sista juni. De har alltså fint kassa flöde och ökad kassa med detta. Imponerande
Hva mener du, sa de de vil bruke mye av CE inn i utvikling av Dune?
Fun tar aksjemanipulasjonspisset alvorlig, sneakpeak av coop shooter aka startskuddet på mer, hva mer trenger man? Opp fremover nå
På møtet i mars sa Rui at dune var CE 2.0.
Dvs at når de lager dune starter de ikke på 0.
De kan starte med CE , og skinne det om til Dune.
Nå er det endel tekniske problemer i CE som jeg vet Funcom vil fikse ( og som jeg tror er fikset i den store oppdateringen).
Men Dune blir billigere og raskere å produsere enn CE fordi man kan gjenbruke store deler av kodebasen.
Beste takeawayen for min del var at de brukte såpass lang tid på å adressere handelssituasjonen i aksjen. Tydelig at de har brukt tid på dette og kommer til å følge opp.