Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Jeg er mer optimist på deres egne spill og tror på en brattere kurve opp kursmessig / salgsmessig allerede fra coop. 7 sifret salg ila. ett år bør være ett minimum. De har mer erfaring, tiden de trenger, cash for å gjennomføre. Winning formula

1 Like

Husk Coop er et mellomstort spill. Ikke helt i klasse med CE…

Den kjøpsroboten (som spiser ~600 aksjer om gangen) vi har sett de siste par dagene ligner veldig på den vi så i vinter - les: den er :sweden: og tilhører (trolig) CNT.

3 Likes

Det er derfor jeg ikke snakker om mer enn millionen solgte ila 1. år :wink: jeg må se hva det er for noe de har kokt sammen i ett gameplay før jeg tror det ene eller andre, men hva jeg mener de BØR klare er noe annet.

2 Likes

Jag tror det kan vara delvis Ny teknik och andra fiskar som ökar. I våras så slukade ny teknik alla block och när de såg trögt ut på säljsidan så kom stora tuggor. Sett likadant nu senaste veckan.

1 Like

Coop har et estimert budsjett på 8 - 12 musd, så vesentlig større enn CE ved ea lansering. Break even på kanskje 500k vs <320k for CE

1 Like

Fra aksjonærlisten kan man jo lese at fond og (trolig) større svenske fisker laster opp mens retail har solgt.

Større svenske fisker fordi antall eiere hos avanza går ned samtidig som beholdningen øker.

Og :heart: 6xx :robot:

Trade accordingly!

2 Likes

Roboten skaper falske ordrer for både kunne kjøpe billig og selge dyrere for å dumpe.

Dere er med på en evig rundans.
Dere blir lurt opp og dere blir lurt ned.

8 Likes

Nå er det vel mange som er med på disse rundene med god gevinst, så hvor “lurt” man blir er jo ett åpent spørsmål.

Neida, men dette spillet skal jo ikke lanseres i EA tilstand. De har tidligere sagt mellom -budsjett. Men de har sikkert økt litt ettersom de har ekstra trua da.

Dere er med på en evig rundans.
Dere blir lurt opp og dere blir lurt ned.

“Lurt opp” faktisk :slight_smile: Det skal ikke undervurderes…

Budsjettet har nok også gått opp utfra hvor lang tid det ser ut til å ta produksjon, nesten fullt bemannet var q1 2018 hvis jeg ikke tar helt feil. Redeye tror d leverer i 2020h2 så 9-10 kvartaler senere.

Känns för jäkla gött man ökade rejält på 12.5 nok :slight_smile: tack!

3 Likes

Du fra oppfinans reklamen??

Forøvrigt er 6xx en enkel akkumulator

1 Like

De måste vara ödet som drog mig till aktieägare i Funcom? Hade inte en aning om bolaget bakom AoC som jag lirade i 2 år. Längtar till open world Duuuuune !

Trevlig helg alla!

9 Likes

“We’ll also have Conan Exiles on the floor showing off a little something special. :wink:” Som sagt something special hör till CE och inget annat :slight_smile:

8 Likes

Hvad er jeres syn på at robotten, der kørte kursen ned er “flagget” og under investigigation på OSE?

1 Like

Hva mener du? Sier du at den er under etterforskning?

Armfelt sier vel at handelen er flagget, hva nå han legger i det.

Kommer nok til å vise seg i løpet av ikke så lenge.

1 Like