Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Det er stille fra @Christian i dag?

Noen tanker? Du har jo vanligvis mye å dele, enten du er inne eller ute?

Trollet Thor Chr. Jensen på ferie i dag så da ble det jo faktisk nøytralt / på vippen til positivt fra DN for en gangs skyld

18

6 Likes

I tillegg kommer det troligen snart spelnyheter som kastar ytterligare bensin på bålet :point_up:t2::fire:

3 Likes

JEG DÆVVER :joy:

lmfao

Tencent óg AksjeRik inn i Funcom - sistnevnte har fått tilbake troa på både børs og selskap!

15 Likes

LOOOOOL er det mulig!

1 Like

Jeg er rimelig trygg på at dette kommer til å tikke flere kroner opp fra her rent kortsiktig.
Kursen er under Tencent pr nå, og dette blir en øyneåpner for mange. Jeg ser det som som en stor mulighet for at vi umiddelbart får ett par dager til med 6-8% opp etter i dag.

Aldri i HELVETE om den fyren kjøpte seg inn på fredag!

5 Likes

Joda, bare å se hvordan pipa endret lyd i forrige uke :slight_smile:

2 Likes

Har brukt det siste året på å syte og klage på selskapet - og laget senest for et par uker siden en falsk bruker på forumet for å klage ennå mer.

Og kjøpte seg inn på fredag ? Neppe.

3 Likes

Fyren sa jo sjøl at han hadde blitt syk på sinnet av å sitte i Funcom. Vel. Nå blir han iallfall sjuk når han ser toget gå. Tror det ikke før han legger ut kjøpsordren her på TI

2 Likes

Denne STORE nyheten har jeg ventet lenge på. En gledens dag :blush::ok_hand::moneybag::moneybag::hugs:
Lykke til alle longere!

3 Likes

Following completion of the share sale, Mr. Hans Peter Jebsen’s only remaining interest in Funcom SE consists of 40,298 shares (0.05% of the shares and votes) owned through his company Tusca AS. Mr.

Jebsen är ju kvar :stuck_out_tongue:

3 Likes

Kansskje han solgte siste rest i dag?

Mja, han solgte aksjer til en verdi av 351 mill og sitter igjen med aksjer for ca 650k.
Vil si at han er “ute” i Jebsen forstand…

Kjekt å se funcom som i sine glansdager

18

7 Likes

Justert for spleis må vel all time high ha vært flere hundre kroner? Noen som husker hva kursen lå på under hypen før AoC? Om vi kommer til de nivåene blir jeg en lykkelig og rik mann. :slight_smile:

1 Like

Må nesten ta høyde for emisjoner også, regner med det er flere aksjer i omløp nå. Noen hadde vel en fin graf på dette en gang.

Man får fortsatt handlet billigere en Tencent - helt utrolig, men så er det OSE.

Husker noen hva som skjedde etter Robur tok en liten bit av Funcom? Vel, man kan mangegange effekten av at Tencent tar 1 / 3 av hele selskapet.

3 Likes

Må innrømme at jeg solgte på open i dag, men dette var skikkelig moro og positivt for Funcom. Får se hvor lenge jeg klarer å sitte på utsiden denne gangen. Funcom har blitt litt sånn “bare må ha det” aksje for meg de siste årene😀

1 Like

Helt enig. Dette er latterlig billig…

Kursmessig reaksjon er også noe “muted” pga volumet av ASPs humørsvingninger rundt dette nivået… Vil likevel tro at vi sjal få 20 før 2020 nå. Edit: og da er jeg nok ganske negativ… Kursen burde jo egentlig gå opp mot 30 nå hadde ikke noen større aktører oppført seg som fulle sjømenn på skoleball…

3 Likes