Nå spørs det om Conan SP er tilbake på tapetet snart.
Noen som sa han var på ferie?
Ketchupen sitter vel ennå godt fast i bunnen?
Det var vel penger i kassen når robur kom også?
Ble ikke HS også dannet samtidig?
Samt lansering av MYZ?
Kursen steg frem mot lansering av CE i mai 2018?
Å forklare den oppgangen med Rorbua er vel å ta litt i.
Fantastisk med ny eier, men det må spill til for at det skal dra seg til skikkelig.
For dem som kaller dette rally - dette er ikke rally.
Kursen er på under det tencent ga for aksjene.
Rallyet kommer når omfanget av hva som har skjedd går opp for markedet, og utenlandske investorer kjøper seg opp.
Knapt.
Aldeles ikke kursdrivende.
Det var 2018.
Et halvt år til lansering #2 av CE, ja.
Nei, det vil jeg si er innafor.
Nei - nå bør norske (og utenlandske) aktører, meglerhus og fond våkne.
Det er på tide at Funcom ikke lenger prises til rent finansielle status-quo multipler. Nå er det innafor å prise aksjen i retning av øvrige vekstselskaper og bransjer.
Han tok bare en liten siesta. For å kommentere favoritt selskapet sitt
Ehhh, nei. Det må flere kjøpere til, fremtiden er satt med lanseringer de neste par årene, med unntak av en og annen publishingavtale. Det er nok til at kursen kommer til å sige opp fra nå. Par kroner opp fra nå til close fredag
Ah, ja se der, jeg så på duppen etter der som rorbu kjøpet. Da er jeg enig. Den oppgangen der var kun rorbua. 55% på rorbua. 20% på tencent…
Høy Freefloat i Funcom er det eneste jeg ikke liker med selskapet. Det kan nå fort endre seg. I 2016 var antall aksjer etter skrekk emi 230millioner. Så ble det i 2017 omvendt splitt hvor antallet aksjer ble delt på 5, samt utsteding av ca 50mil aksjer til Robur og cabinet om jeg ikke husker feil. Dagens tall er vel 77mil+
Gamle HO-travere husker vel det psykiatriske tilfellet EricSimpsonJr.
Han har selvfølgelig også kjøpt seg inn rett før Tencent.
Var ikke det bagger?
Større en opticom
Viser klart hvor lite Oslo Børs faktisk forstår når det kommer til Funcom og spillmarkedet.
Funcom fikk akkurat stempel som et av spill-selskapene med mest potensiale i verden når Tencent som er verdensleder på oppkjøp og videreutvikling av spillselskap blant annet velger dem som sitt neste prosjekt. Vi snakker fri tilgang til Kina-markedet, samarbeid med hvem Funcom måtte ønske i markedet og potensiale for fullt oppkjøp om Funcom sine prosjekter går over forventning de neste årene og Tencent ser grunn til å ville ha hele kaken. Oslo børs priser dette inn som Funcom var verdt rett før CE early access ble sluppet(Altså før turen opp til 25+). Haha, klarere case for å bli sittende og kjøpe mer oppover har jeg ikke sett på lenge.
PS: og ikke glem Mounts!
Atle som kjører show med 300k på 15.59 nå …
Kul fyr vi har med oss.
Kan ta 10k
Skal vel bruse litt med fjøra og vise hvem som er sjefen…
Verdens største spillselskap vs. aksjemanipulator fra Bergen.
Place your bets…
Tror også den ryker. I store jafs.