Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

12 Likes

Har ni aldrig funderat på att många kanske ser 15.75 som ett tak istället för golv. Jag menar Tencent köpte ändå 30% för 15.75 nok. Jag är säker på att vi står i högre kurs nästa år men marknaden behöver fundera på värdet över nyheten (som jag är klar med).

Som investerare är de alltid viktigt att se allt ur alla synvinklars

1 Like

Slapp av folkens, man blir ikke rik på en dag med aksjer :slight_smile: Hvorfor kjøpte du/hvorfor sitter du ute?
Har noe endret seg siden du kjøpte/valgte å sitte ute? Har en eventuell endring påvirket verdien du tror Funcom har? Ja? Revurder strategi. Nei? Hvorfor bry seg?

Om nån vecka så har det värsta blåst över och då sitter vi kvar med Tencent som största ägaren i Funcom. Det är utslagsgivande för kursen på sikt :heavy_dollar_sign: .

Timingen från Malmbergs sida kunde varit bättre, men det håller bara tillfälligt kvar kursen här nere. I och med Tencents inträde så har Funcom hamnat på väldigt mångas radar (som de garanterat inte hade varit på annars)

1 Like

Med Tencent som största ägare har möjligheten för:

• Conan Exiles i Kina/asien
  • Alla övriga spel till Kina/Asien
  • exponering
  • marknadsföring
  • alla spel på Epic Games store
  • Funcoms IP till mobil
  • exklusivitetsavtal på Epic

ÖKAT

4 Likes

BUY AND HOLD! :moneybag::dollar::heavy_dollar_sign:Trägen vinner

Har kjøpt :moneybag: kjør nu :ok_hand: :wink:

1 Like

For de som er langsiktige og ikke trader med deler, tror jeg det er lurt å ikke sjekke kursenminutt for minutt, men ha lengre briller på.
Aksjen er volatil og vil nok være en tradingaksje som nesten alle spillaksjer er, for alltid.

3 Likes

10

16

-29mill nok mvh søtabror och norrbaggen

image

3 Likes

Det var noen som fikk seg 500 000 aksjer under 14.50

:joy: si det til eks kjerringa.

1 Like

bilde

2 Likes

Turte ikke å kjøpe mer på bunn, men økte mellom 14,6 og 14,7

3 Likes

Någon som har hela artikeln?

“However, any acquisition may take place at a share price that is significantly higher than today’s”

Lige præcis.
Var inde på det i går J

E24 har ikke peiling.

Ryddet i noen poster :wink:

1 Like

Hvis jeg mot formodning ville bedt om en slik artikkel så hadde jeg spurt på en litt lur måte.

Og svart på en litt lur måte også.

Det jeg lurer på er om du har solgt noe? :see_no_evil:

Jeg må le litt da, hadde mer troen på 18 enn 14 etter tencent :thinking:

Hvorfor det? Funcom tjener ikke mer penger nå selv om Tencent eier aksjene som Jebsen tidligere eide. Conan Exiles har ikke fler spillere idag enn igår av den grunn.

3 Likes

Tencent gjør seg klare til å besøke Bergen.

1 Like