Vid närmare inblick hade ju svenska Raw Fury varit ett fint förvärv!
Kult at makro bare gjelder på røde dager i Funcom.
https://www.nintendo.com/games/detail/the-park-switch/
Booom. The park till Switch 22 oktober! 9.99 usd
Kanskje vi stenger et øre til opp i morgen da
Bryr meg ikke… dette da jeg er langsiktig…
Samme her, jeg bare synest det er så gale at det begynner å bli morsomt.
Kan någon berätta om The Park ? Är det något gammalt som är återuppväckt ?
Ja, kort fortalt.
Morti er på gang her ser jeg. Men du finner mye på YouTube https://m.youtube.com/watch?v=_PFVWVpkM8w
Spillet ble gitt ut omtrent som et trenings eksperiment for multiplatform lansering. Er ikke noe storspill akkurat men jeg har heller ikke prøvd spillet. Så de som har prøvd spillet får heller si hva de mener.
En kjekk liten extra halloween lansering👍
The Park var vel også det første spillet de laget for å komme inni/ lære seg å utvikle spill med UE4, hide and shriek noe av det samme + for å i tillegg implementere multiple language i forbindelse med CE som ble den første store ordentlige testen.
https://www.humblebundle.com/store/promo/funcom-publisher-sale/
Funcom publisher sale på Humble startade ikväll
Trenger ikke gjøre research lengre. @antzzo fikser alt
Prøvde å bruke kinesiske Baidu(kinas svar på Google) for å se på søketrends med “funcom stock”, oversatt, men der måtte man lage bruker- og da måtte man ha kinesisk mobilnummer for å kunne lage bruker. Her skal det ikke gis bort informasjon hvertfall. Sannsynligheten for at asiatiske investorer går inn i Funcom er vel enda mindre enn som at en norsk investor går inn i et kinesisk ett(pga restriksjoner og myndigheter, like så at amerikanske investorer investerer i et norsk selskap med kinesisk storeier. Det som til slutt blir avgjørende for å drive opp kursen veldig høyt uten den klassiske funcom launch-hypen må være enten en slags Nel-anerkjennelse(som startet i 2018 med tyskland/danmark pump og sær-interesse) ved økt internasjonal anerkjennelse, inngåelse i index, eller fond som ønsker større eierandeler. Posisjoneringen av disse bør skje før 2021, så blir spørsmålet hvor lenge et fond tør å vente før kursen stikker mot coop/dune lansering. Er det nå når kursen er lav, eller tør de å vente mtp økt forventning til kursfall. Tencent ga sitt svar på at de mente inngang er smart å gjøre nå.
En annen viktig faktor de fleste ignorerer når de ser på enkeltselskaper er benchmarking og index. Dette er veldig viktig ift hva enkelte tillegger, noe et tilfeldig utvalg av selskaper kan vise her fra typ 2018- ppd. De følger hverandre, noe Funcom også har begynt å gjøre
EA, Blizzard, Paradox og Funcom. Funcom er påvirket av benchen i større grad enn før
Virker som om det skjer veldig mye Funcomrelatert for tiden. Er den berømte snøballen begynt å rulle?
Håper det, bratt bakke og kram snø
Norske tradere sitter å herjer det de kan for å få billige aksjer. Men vi nærmer oss jo hele 2 lanseringer i oktober nå!.
The Park på Switch og Moons på flere flater!
Og der gikk det for en… Merkelig fort den sperren på 13.8 kom eller hur? Virker som noen skal akkumulere mest mulig på dette nivået
Kompisen min ligger på 13.80. Du vet, han som kjøpte rett før Tencent meldingen kom. Sniken solgte på meldingen og har siden ligget på 13.80 tror jeg. Han er på hytta nå så har ikke snakket med han på noen dager. Men han har vel sånn 20-25k liggende.
Dette er korrekt. Det er kommet inn endel tradere som er kjent for å gjøre akkuratt dette.
Sperre, kjøp alt under. Flytt sperre, kjøp alt under. gjenta.