Dette er vi helt enige om!
Det finns ingen motsättning mellan tidigare info och max boost vid släpp. Varifrån kommer den idén?
Beyoncé kan komma med pm samma dag som hon släpper en ny platta. The Park är inte Beyoncé.
Kan ingenting om markedsføringsteori, kommentaren min var som sagt basert på intuisjon. Beyonce er stor nok til å skape blest både før og etter slipp, så hun ville jo vært tjent med å annonsere på forhånd. The Park er derimot en liten fis som kun har én mulighet til å oppnå noe særlig omtale
Er det ikke mest logisk at MYZ på switch var såpass dårlig at Funcom har sett seg tjent med å trene på ett spill som betyr null før neste lansering på plattformen?
Skapa förväntningar är nästan ett måste inom marknadsföring.
MYZ-konverteringen gick så dåligt att det är bäst att vi inte säger något om The Park?
Hoppas inte att FC läser alla goda råd på TI.
Jag bara citerade ett av inläggen ovan.
Jeg skjønner at det ikke er så interessant for folk, men siden jeg sa at kompisen min trolig hadde kjøpt på 13.80 og nå fant ut at ordren hans hadde gått ut på dato så kan jeg gratulere noen andre med de billige aksjene. Takk og lov
Han har lagt ut ordre igjen nå. Så ikke la den gå så lavt da gutter
Han får de sikkert enda billigere
Grufullt irriterende. Unner ingen inngang her nå.
Joda den gjør det
Men switch er ikke nevnt der enda.
Var inte med så här långt tillbaka men kan någon berätta vad som hände med Bloodline Champions där runt 2010-2011? Floppade?
På texten låter de som att Funcom köpte en minoritetspost i Stunlock också.
" The deal has more significance than just bringing Bloodline Champions to audiences, though. While Stunlock will retain ownership of Bloodline , Funcom has also agreed to purchase a minority stake in Stunlock. It seems likely, then, that it will work with Funcom for future titles."
Funcom kjøpte seg inn i Stunlock studios, BLC floppet, de solgte seg ut for 1kr (elns) og så ble BLC relansert som en medium suksess. Funcom hadde på det tidspunktet null cash og når de endelig fikk finansiering var de bare uker fra konkurs, så var liksom ikke mulig å gjøre noe annet.
Ok Tack för info! Verkar vara ett medium succes bolag fortfarande så var nog bra beslut. Gick med förlust 2018
Får strax akti då
13,80
21363
13:09:01
Faen
Makro vøtt
Meget pent snitt, postTencent! Misunnelig
Tencent är back 60 mnok, ni klarar er
Jeg også, men han kommer jo til å selge på 15 for å kjøpe for 14 igjen. Får bare si det som jeg har sagt i et år nå. Vi får telle prosentene til slutt.