Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Hvis han likte fun på 13 for et år siden må han jo elske fun på 13 i dag

2 Likes

Avanza nærmer seg 1800 eiere igjen, og er litt på kjøperen.

3 Likes

Når burde vi kunne forvente neste drypp om CU da?
Må de hjem og bearbeide det de filmet i LA først eller kommer det ren gameplay først?

Forventet det for ~3 uker siden. PR / gameplay kom typ ~1 mnd. etter revealtrailerne til CE og MYZ.

Er overmodent for mer CU-materiale, for å si det sånn.

Edit:

God snittpris på 80k aksjer for de som vil ha på ~13,10 :roll_eyes:

2 Likes

Jeg ville forvente 2 drypp før slutten av mars, og at Petroglyph prøver å markedsføre spillet på Pax East 28. - 31. mars. Det er ut fra teorien om at spillet skal slippes rundt mai, og ikke etter E3. Slippes spillet rundt/etter E3 så er jo E3 det naturlige stedet å markedsføre spillet.

Hvis min spekulasjon om Pax East stemmer, så forventer jeg at informasjon om lanseringsdato, prising, forhåndsbestilling, kommer der.

4 Likes

Skal vi tippe noe slikt da?
27/2 Gameplay video
28/3 Price, release date + video?
30/4 Behind the scenes at Petroglyph LA
21/5 Cinematic release trailer
28/5 Release

5 Likes

Yep, men jeg tipper nok 2 videoer før 28.3 og ikke en.

Dvs gameplay trailer (kort) og gameplay trailer (lang).

Noe sånt som:

“Conan Unconquered: Gameplay reveal.” (kort video med gameplay fokus).
“What is Conan Unconquered?” (lengre video med info om spillets innhold, spillmekanikker, osv forklart av utviklerne).

Og så en litt lengre video i forbindelse med Pax East som viser noen som faktisk spiller spillet.

2 Likes

Tenker litt at de begrenser det litt siden de har vært så treige nå jeg men håper forsåvidt du har rett :slight_smile:

1 Like
4 Likes

|13,000|69 453| - Den där börjar kännas som en kär gammal vän som man ser varje dag.

… Og plutselig er den kjøpt og borte…

1 Like

hvem selger sine aksjer på dette nivået? Ja, ja jeg skal ikke si noe, kjøpte jo senest i går selv på 12,75, så skal vel bare være glad til. Men hadde vært gøy om det snart kom litt omsetning og action i aksjen igjen, noen gromme nyheter og litt snacks snart😉

1 Like

Nån är hungrig… :yum::wink:

1 Like

Tenker på denne?

    • 68 753 13,000 15:36:42

Kan være våre venner i Core ny teknik?

3 Likes

Kan fort smelle opp til 18 på en halvgode rapport

1 Like

Jepp, finns en risk för det! :+1:t2::grinning:

Kan du forklare meg som ikke har helt peiling på resultat hvordan aksjen skulle hoppe opp 40% fra dagens pris på en halvgod rapport?

Räcker med en “halvgod” rapport då jämförelse kvartalet Q4-17 var riktigt dåligt och kommer sänka nyckeltal som P/E rejält

Jag hoppas såklart på en riktigt bra rapport

1 Like

Skall historien upprepa sig så spelar det väl tyvärr ingen roll hur bra den än är. Ska väl dumpas ”no matter what”… :persevere:

Ja men forsto ikke helt hvorfor den skulle opp til 18 på en halvgod rapport. Selv ikke på en god rapport så vil denne bli tatt opp til slike høyder. #mistatroen

1 Like