Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Solgte meg masse ut og håper på plukking i slutten av uka jeg, evt. neste uke. Pleier å være FC stil det iallefall.

1 Like

Har tatt en liten kule i Tomra som skal inn i Funcom.

God stemning!

3 Likes

Tja, sett de nye aksjonærlistene? Times changing?

Ja. Men en liten dump etter lansering av noe er noe jeg enda har trua på. Håper ikke jeg tar feil. :slight_smile:

1 Like

ASP har lettet seg for ca 1 million aksjer siden Tencent kom inn. Se hvor mye det hjalp på kursen… Ned fra 15.75 til 15.60 :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Nu kjør vi gutta!

7 Likes

2616720 stykk var onsdag fordelt på tre nye fond på topp 20, hhv 7, 8 og 15. plass.

Så Malmberg sine aksjer er snappet opp, flott :blush:

1 Like

Melding om rebalansering av OSEBX pleier å komme i begynnelsen av november. Gleder meg som en unge :grin:

1 Like

Skulle nesten tro noen satt klare til å kjøpe dem.

2 Likes

At Tencent kom inn trigget nok en revurdering av Funcom hos mange.
Funcom ble nok litt mer legitim å investere i med Tencent som storaksjonær.

3 Likes

Var trolig først forsøkt som en blokk, så da var det vel kjent da?

Det hadde jo vært klassisk, men før eller siden går det andre veien. Jeg tør ikke lengre satse på noen dump, og «sitter stille i båten».

1 Like

image

Finslig

4 Likes

Edit.
Flashgordon

Jeg tror jammen meg de tidene er over. Jeg tror dette snudde etter Tencent inntog og den siste uka.
Nå er beholdningen til asp også minimal (hvis han ikke har noen skjulte kontoer)

Snart oppe på Tencent kurs

2 Likes

Ser det ligger til rette for kurs over 16 i dag…

Mulig “friskmelding” på trappene for Funcom ? spennende uke nå !

Klarer virkelig ikke å fatte at diverse norske fond sitter tungt lastet i all verdens biotek, men ikke i en cashmaskin som Funcom.

4 Likes

Trodde det var de norske fondene som skulle få kursen fra 16 til 18 :smirk:

2 Likes

Hur kan du inte förstå de ? :roll_eyes: Allt är solklart i Biotek, inga lån och aldrig emission.

2 Likes