Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Samtidig har vi fått rulert MASSE aksjer. Så jeg er mindre sikker på at dumpen faktisk kommer.

2 Likes

Tror de siste dagers kursoppgang er i hovedsak drevet av nye investorere både fond, og andre nye aksjonærer som mer tenker Tenc synergier en en spillansering. Tipper de fleste nye ikke vet om MOM lansering engang- my gues

New times in Funcom, again

:grinning:

Tror de fleste store nye eiere har gjort hjemmeleksen sin og har kontroll på MOM - det er nok ikke pga MOM de har investert

1 Like

Absolutt! Tenkte mer på at de ikke har kjøpt på bakgrunn av en lansering denne uken

1 Like

Det er 100% sikkert👍

Er det noen spill innen 12 mndr range som kan få oss kraftig (ala mai 2018 og 2017) ut av denne kurs sumpen? Som virkelig kan ha like stort og kanskje større potensiale enn CE. Og da tenke jeg ikke på Dune.

1 Like

Når det kommer mer info om Coop spillet og mottakelsen her er god og gjerne med en lanseringsdato så vil kursen mest trolig bevege seg på det frem mot lansering. Også greit å huske på at Tencent synes 16 kroner er billig, så jeg er sikker på at vi kommer til å stige jevnt og trutt fremover og kanskje mot 18 i første omgang, da mange som trader har ett øye med tidligere motstander. Mounts kan også virkelig blåse liv i CE og lage en ny minihype som kan bli bra

4 Likes

Sånn litt fra sidelinjen uten å fulgt aksjen veldig nøye det siste halvåret, så synes jeg ikke spillertallene på CE ser så halvgale ut på Steam. Bra potensiale til å bygge videre med finpussing og gode DLCer.

2 Likes

Skulle gjerne hatt noen Funcomaksjer til altså. Kommer vi nedom 14.9x i dag rundt lunch eller??

Help a brother out please :running_man:‍♂

Är nog ännu färre som känner till att The Park kommer ut på Switch idag

4 Likes

Er samme om det er 14,9 eller 15,4 vel .?
Når Aksjerik solgte alt her og latterliggjorde han i tillegg så tviler dere på om 15,4 er et godt kjøp ?

Hvorfor snakker du om deg selv i 3de person?

Hæ??? Ok :rofl:

Langsiktig bankers godt kjøp, kortsiktig trolig godt kjøp :+1:man må alltid ha litt å kjøpe for om kursen skulle feks reagere ned på nyhet om utsettelse el, realiserer litt på toppene /når man har en gevinst som man føler man kan leve med i det kortere bildet.

Som forventet, mesteparten av action så langt er på Bid, men det taes godt imot :palms_up_together:

2 Likes

relativt gjenkjennelig hvordan FUN beveger seg i dag?

1 Like

Hva antas vil skje med aksjekursen om 2 minutter ved utgivelse av Moons of Madness, hvis det kommer en børsmelding?

1 Like

Är det inte klockan 13 ?

jepp :+1:

Her er live countdown:
https://store.steampowered.com/app/1012840/Moons_of_Madness/

2 Likes