jeg tar imot!
BORDE inte ske någonting i min värd då det har vart noll förväntningar och noll hype. Men detta är FUNCOM. Säljer eller dumpar man är det i min värld en dålig bortförklaring om det kommer det minsta negativa i review eller dåligt salg.
Det kan mycket väl komma ett dumpförsök. Tror att det pågår för fullt. Skillnaden kommer att visa sig i om det finns nya aktörer som passar på att köpa upp papperen eller inte. Tre nya internationella fonder på en vecka är en viktig nyhet. Tror att det kan göra den skillnaden som FC behöver.
Press release: Moons of Madness has launched on PC and The Park has released on Nintendo Switch.
20% rabatt på steam fram til 29.okt ?
Halloween
#7 mener du.
Det går så fort opp, klarer ikke holde følge.
Jeg er gått ombord på hype toget, smittet av entusiasmen i pcib tråden. Emojis all over
Kan man spille dette på mac, spør for en venn
Tre dårlige nyheter der altså:
- Spillet selger dårlig
- Lite volum i denne aksjen
- Aksjen er i nedtrend
Har du link?
Nån som fått med sig denna? Helt klart ett smart drag med MoM och The Park i ett paket :)!
https://store.steampowered.com/bundle/12285/Funcom_Horror_Bundle/
Det ser foreløbig ut som bare en liten dump ja, og ikke det helt store utslaget som vi har sett før iallefall.
De der har købt de sidste uger, har næppe købt fordi de har store forventninger til MOM.
De er nok lidt mere langsigtede
Alle kan se at det selges på bid… om ikke dump, så iallefall salg. Men kursen detter ikke. Tror aksjene fanges opp av noen som ikke bryr seg stort om at det kan komme noe dødperiode🙂
Håper at det er ASP og Storvestre som selger siste rest av aksjene…
Dette er den viktigste linken i dag. Conan Unconquered klarte 1 011, MYZ 4 067, Conan Exiles 53 402.
Edit: Mener “all-time player peak”
Dette settes normalt enten første dagen, eller første helgen, mellom kl 18 og 23. Varierer fra spill til spill.