Snakker du om in-game? Var dette første dagen?
Allerede 5293 på MoM! HYPEEE😉
Det er followers
290 in game
USA äter väl frukost nu.
Allerede bedre enn CU - #4 GTS.
Skal vel ned under 15 uansett om spillet legger seg på #1. plass.
Godt noen holder fast på hobbyene sine.
Valve VR kit är fortfarande före MoM. Den är på första plats. MoM är således nr 5.
Norge är inte med i EU och har således inte tillbehör med i listan på Steam
Tviler litt fordi disse andre spillene varer mye lengre. Hvis ikke alle starter samtidig med mom, noe de ikke gjør så vil ikke max CCU bli så høy fordi mange er ferdige med spillet for godt når andre begynner. Så jeg tror man med denne metoden fort kan underestimere totalt salg.
Hvor mye sa du at du hadde solgt igjen Antz??
Eneste vettuge å se på er antall reviews, ikke CCU for et 4-5 timers single-player spill. Dvs. man kan gjerne sammenligne med CCU-peaks for andre i nisjen “korte horrorspill”.
Visage fra 2. oktober 2018 - ~1500 reviews: 290 peak-CCU.
SOMA fra 15. september 2015 - ~15.000 reviews: ~4000k peak CCU
Amnesia the Dark Decent fra 8. september 2010 - ~11500 reviews: ~5600 peak CCU
Alien Isolation fra 6. oktober 2014 - ~8600 CCU: ~18.200 reviews
De tre sistnevnte er typ de største suksessene i sjangeren - Visage er nærmere “normen”.
Så du ikke søtabror sitt nedsalg på siste liste ?
Första negativa recension.
Google translet kinesiska
Skräpspel, rekommenderas inte för köp. Spela banan för ett skräckspel, jag spelade i mer än en timme. Jag såg bara en spöklik sak i början. Då är den borta. Åh, ja. Efter att ha spelat i mer än en halvtimme var det en blixt. Inte mer. Låt mig bara springa och titta runt. Kryddig kyckling
Det er korrekt, men det er litt forsinket indikatorer. Første dagen er CCU viktigste, fram mot mandag neste uke blir reviews viktigst. I mine øyne.
Sånn jeg ser det er CCU peak beste indikator i kveld/morgen tidlig. Men over flere dager vil selvsagt reviews være bedre (spesielt over første helgen).
Sums it up
Funcom Horror Bundle #78
Hva betyr det? Er nybegynner i Funcomverden
Betyr at denne «pakken» fra Funcom selger som #76 i verden (https://store.steampowered.com/bundle/12285/Funcom_Horror_Bundle/ ) i tillegg til at MoM spillet som sådan selger som #6.
Ok, takk. Er det bra eller dårlig?