Det er bra, mer penger.
Tilknytning til Grønland på noe vis?
Ikke annet en en tur over isen for mange år siden. Du?
Lirik sin tur på twitch
redd han er for utålmodig , spillet skal jo bygge seg opp litt før det blir “skummelt”… bli spennende å se.
(then again, han er jo like lettskremt som han er hyper )
Var tre uker på ferie i 1996, fløy til Kangerlussuaq, videre til Nuuk og i fjordene der, samt vestkysten opp til Illulisat på fottur, på fjorden og var med å skøyt sel osv. Før jwg avslutta i Kangerlussuaq, gikk i området, inn til innlandsisen osv. Fantastisk ferie. Vurderer å reise med familien, men er redd det blir en gigantisk nedtur ift hva jeg opplevde.
Grønland❤️
Høres fantastisk ut. Skulle gjerne hatt samme turen. Kommer jo an på hvordan familien er😅 Men Grønland er spesielt, må bare oppleves.
Personlig likte jeg østkysten best, fantstisk natur, vilt & vakkert.
Lirik spilte det ferdig og ga det 6-7 av 10. Han sa følgende i oppsummeringen:
It wasn’t fantastic but it was cool, i am glad I played it. It was decent and it was interesting enough to finish it. It was cool for real.
Det må sies å være mer enn godkjent, spesielt fra Lirik. Da er det garantert en del som kommer til å digge det. Well done Funcom
Dette klippet representerer funcom aksjonæren på release day
https://clips.twitch.tv/PuzzledBlazingPineappleBrainSlug
“oh fuck…up !! wææææ”
Har fortfarande kvar en stor mängd aktier då jag tror på Funcoms interna titlar och att Tencent och andra fonder köper/köpt. Jag är dock inte som vissa andra trädkramare som aldrig kan se något negativt. Jag hade större förväntningar på MoM. Thats it. Sedan länkade du inte till de andra jag skrev.
Jag tror bara att kursen inte gått upp på sista tiden pga att man tror att MoM ska bli värsta kassasuccén. Uppgång är i min värld grundad på helt andra saker som är gott känt av de flesta. Förändringen starta 30/9 med Tencent som kom in. Visst med ett par farthinder på vägen rätt efter Tencent.
Tok feil der ja
Ingen hemlighet att jag har ett långsiktigt och aktivt innehav i FC. De antar jag dom flesta här har
Det er veldig lett å se når Antzzo har solgt og når han har kjøpt. Twitter hausingen stoppet brått.
Twitter var nemlig viktigere parameter da han hadde aksjer.
I tillegg manet han om veldig lave forventninger og at de som investerte nå hadde null fokus på MoM, men isteden på Tencents inngang og selskapets videre pipeline.
Nå som antzzo er ute så er 100% av hans fokus på MoM.
Nope. Jag har gillat och retweetat de mesta från MoM. Har dessutom köpt och spelat klart spelet. Har du det?
Unngår bevist poenget ja🙂