Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Det pusher mye ressurser inn i DUNE.

Det går nok mot EA (Mer polert en CE) release ikke lenge etter filmen tidlig 2021 med full release året etter?

De har sagt de skal bruke synergien ifbm markedsføring av filmen, de kjører på med de ressurser som skal til and it makes common sense.

2 Likes

Er det noe grunn til at de presenterer utviklingen av Dune til fordel av Mutant coop? Coop er jo nærmere release :face_with_monocle:

Satse på Dune EA q1 2021. For å få med seg effekten av filmen desember 2020. Ett mye mer polert spill enn CE EA i 2017.
Fytte rakkern dette blir så bra :grin:

Satse på at vi får vite mer q3 både når det gjelder Coop og Dune

5 Likes

Ja det passer bra med litt nyheter på q3. Tallene er vel ikke så spennende for dette kvartalet.

Ale liker dune, lettere å ansette da

1 Like

Det er vel ikke verre enn at dette er en messe i Lisboa, og når det er slik at ZPX fremover skal jobbe på Dune, så er det veldig naturlig at det er dette de reklamerer for i egen bakgård.

4 Likes

Kan noen utdype mer hva det betyr det de presenterer? Ikke spekulasjoner, men hva formidler de ift. Dune?

Hva har ZPX laget av spill tidligere?

https://www.zpx.pt/portfolio.html

Rollen til ZPX iforhold til Dune er nok mer å lage assets, Teste, osv.

Spillet produseres i hovedsak av Oslo studioet. med ZPX som støttestudio

5 Likes

Kom alle seg ut på 15? Det er så tyst her idag.

1 Like

Jeg solgte alt mitt på 15.60 ja og håper på ny inngang på 13 tallet et sted :slight_smile:

4 Likes

Skal ikke ut! Never!

Nope kom mig in med påfyll på 15:40. Grattis :slight_smile:

Sitter i ro

Nah, skal ikke ut enda!

Nå ventes det på kjent informasjon, som mounts skal komme til testlive :horse_racing: :heart: og så har vi den ukjente infoen… :hugs:

2 Likes

Sitter i ro. Spennende informasjon kommer jo på løpende bånd fremover nå!

3 Likes

Kan jeg holde på aksjene dine for deg? Så kan du få de tilbake når du skal selge? :slight_smile:

EDIT @cagey2 siden han aldri skal selge, så slipper jeg å gi tilbake. Gratis aksjer til meg og @KarbonadeJens merker ingen forskjell. :stuck_out_tongue:

1 Like

Slapp av, det er bare ASP som skal utløse stop loss hos $0,10

2 Likes

Denne gangen gjør jeg nøyaktig som i PHO og kjøper på vei nedover.

Hvor dette skal i det lange løp er done deal, om ikke børsen krakker.

5 Likes