Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

MoM selger i tråd med mine forventninger, så jeg klager ikke. Det som er koselig og lett å glemme er feks. at CE har solgt ca. 1000 eksemplarer på Steam siden i går morges (full pris). Har ikke sett på Dlc’er eller konsoll. Føler tiden jobber for meg/oss. Tok 3k på fredag og 2k i dag. God middag :metal:

16 Likes

Custom%20Image%2028102019163005

2 Likes

Salg på hele katalogen - blir mye frisk mynt i kassa til og med helgen.

6 Likes

Steam sitt Halloween salg startet akkurat nå:

https://store.steampowered.com/search/?term=funcom

2 Likes

Mom steg kjapt på relativt høyt volum, og faller sakte tilbake på lavere og lavere volum, blir snart brudd opp

3 Likes

Det går bra dritt om dagen ja. kjedelig å være funcomaksjonær. Alltid.

2 Likes

Må vara lång i FUN och då menar jag jätte lååång. Om man inte orkar försöka pricka dessa pumps and dumpa som snart är så många att det inte går att räkna så långt.

1 Like

Trodde det var nye tider her nå? :crazy_face:

Inte samma explosiva saker längre. Men uppenbart passar “folk” på när volym har gått ner.

Aldri kjedelig å være Funcom aksjonær!

Du må bare venne deg til ræ×p×lingen. Etter noen år vil du knapt merke det. Da blir det bare sånn, ok kjør på, ta meg hardt i ræ×× , jeg tar meg en kopp kaffe imens.

1 Like

Og en vakker dag så vil det være over. Da kan du smile skjevt i skjegget ditt og tenke, huff den blir nok aldri den samme, men jammen fikk jeg godt betalt for å stille ræ×× mi til disp!

:slight_smile:

Jeg innser at jeg har dårligere tolvmodighet enn flere her inne. Tre år inne i aksjen nå og begynner å bli rimelig lei :stuck_out_tongue:

1 Like

Tencent satser stort på switch i Kina. Det vil nok være en fordel for Funcom også framover.

De har nylig fått godkjenning for Super Mario Bros U Deluxe, så det nærmer seg release av konsollen. Med 640millioner potensielle gamere i Kina er det et stort marked.

3 Likes

Mutant for Kina switch?

2 Likes

Jeg tror mulig 14.19 var bunn nå. Uanset, kan ikke si jeg bekymrer meg mye . Dette går veien om ikke lenge.
Jeessp :yawning_face:

Bare å tenne adventslys for at kineserne tar Funcom av OSE snarest mulig.

(Fikk bare nesten økt på lav 14)

6 Likes

Er flere grunner til at det er rett fram for alle mulig slags krumspring på OSE. Advokater er en av dem.

Det mest sentrale spørsmål er hvordan Økokrim kan oppfatte saker så grunnleggende feil? Hvorfor, og hvordan, kunne de som var ansvarlige for etterforskning, tiltale og rettergang helt fram til målstreken fastholde et så annerledes syn på virkeligheten enn det samtlige vitner fra selskapet forklarte seg om, og som også domstolene senere la til grunn for sine avgjørelser? Er svaret manglende evne, manglende vilje – eller verre – begge deler?

Nå må de gi seg med det der. Aas trakk seg og startet nedsalg umiddelbart, samtidig som de trakk fram alt mulig slags positivt fra TSW - selv med elendig trykk på beta.

Det er så latterlig at disse forsvarsadvokatene får fortsette med sin agenda mot Økokrim.

2 Likes

De fleste advokater er løgnere

Tja, de sier og mener det de får betalt for å si og mene. Om det er løgn eller ikke er helt underordnet.